Pašmāju zīmola “Ādažu čipsi” apzinātā informācija par pircēju paradumiem liecina, ka Latvijā 66% no čipsu pirkumiem iegādājušies vīrieši, savukārt sievietes čipsus iegādājušās teju divas reizes retāk – 34%, informēja čipsu ražotāja AS “Latfood” pārstāvji.
Saskaņā ar pētījumu, ko veica pētījumu centrs “GFK Baltic”, pēc “Latfood” pasūtījuma aptaujājot 1000 cilvēku, 48% vīriešu čipsus iegādājas kā uzkodu, skatoties dažādas televīzijas pārraides, bet 69% čipsus izvēlas kā uzkodu pie alus. Savukārt sievietes galvenokārt čipsus iegādājas kā uzkodas mājas viesībām, to apliecina 59% aptaujāto sieviešu, bet kā uzkodu draugu lokā čipsus iegādājas 70% sieviešu.
“Fakts, ka Latvijā vīrieši biežāk pērk čipsus, spilgti izpaužas dažādu sporta notikumu laikā, kad čipsu patēriņš likumsakarīgi pieaug un tos iegādājas arī vīrieši, kuri citkārt ikdienā to tik bieži nedara. Tikmēr sievietes čipsus sev neatsaka mājas viesību laikā. Jebkurā gadījumā būtiski, ka gan vīrieši, gan sievietes čipsus uzturā lieto kā garšīgu uzkodu, nevis aizstāj ar tiem pusdienas,” norāda “Latfood” mārketinga direktore Kristīne Mālniece.
“Latfood” dibināta 1993.gadā un ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā ar 40% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.
Čipsu gatavošanai “Latfood” katru gadu iepērk vidēji 11 000 tonnu kartupeļu no 20 Latvijas zemnieku saimniecībām.
NOZARE.LV
Komentāri