Ar Valmieras domes deputātu akceptu no šodienas līdz 18.jūnijam notiks Valmieras un apkārtnes tūrisma stratēģijas 2012.-2018.gada sabiedriskā apspriešana, informēja Valmieras pašvaldībā.
Plānošanas dokuments izstrādāts pēc Valmieras un apkārtnes tūrisma konsultatīvās padomes iniciatīvas, lai nodrošinātu tūrisma iesaistīto pušu sadarbību un saskaņotu rīcību daudzveidīga piedāvājuma veidošanā, kā arī tūrisma pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu un tūrisma prioritāros attīstības virzienus.
LETA jau ziņoja, ka darbs pie stratēģijas izstrādes sākās 2011.gada nogalē, kad tika veidotas darba grupas.
Tā kā stratēģiju izstrādāja Valmieras un tās apkārtnes tūrisma veicināšanas konsultatīvā padome, kas tika izveidota 2010.gada novembrī, stratēģijas sabiedriskā apspriešana notiks ne tikai Valmierā, bet arī apkārtējos novados.
Publiskās apspriešanas laikā interesenti aicināti iepazīties ar dokumenta projektu un rīcības plānu, kā arī paust savu viedokli un ierosinājumus. Valmieras un apkārtnes tūrisma attīstības stratēģijas projekts lasāms Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, kā arī portālā “www.valmiera.lv” sadaļā “Sabiedriskās apspriešanas”. Tāpat dokumenta projekts pieejams Kocēnu, Burtnieku un Beverīnas pašvaldībās.
Valmieras un apkārtnes tūrisma stratēģijas 2012.-2018.gada projekts ietver tūrisma esošās situācijas izvērtējumu un analīzi, kas balstīta uz speciālistu un studentu veiktiem pētījumiem un statistiskajiem datiem, no kā tālāk izvirzīti īstermiņā un ilgtermiņā sasniedzamie mērķi.
“2018.gadā vietējā tirgū un definētajās ārvalstu mērķgrupās pieprasīts tūrisma galamērķis ar nostiprinājušos zīmolu, nepārprotamu pasākumu galamērķa pozicionējumu, tematiski savstarpēji saistītu un kvalitatīvu tūrisma piedāvājumu, kas pa produktu veidiem orientēts uz precīzi segmentētām mērķgrupām. Pieaudzis apmeklētāju uzturēšanās ilgums tūrisma galamērķī un to kopējais apjoms; raksturīga augsta apmeklētāju apmierinātība ar iegūto pieredzi un noturīga pakalpojumu kvalitāte, saglabājusies galamērķa dabas, kultūras un ainavisko vērtību kvalitāte. Tūrisms palielina vietu pievilcību un palīdzējis tām augt, attīstīties arī uzņēmējdarbības, darbavietu, iedzīvotāju piesaistes centienos,” tā dokumentā raksturots izstrādātās stratēģijas ilgtermiņa mērķis.
LETA
Komentāri