Iestājoties drēgnajam laikam, veikalu tīklā “Maxima” mēneša laikā par 215% pieaudzis ingvera, par 160% – medus, bet par 57% – citronu pārdošanas apjoms, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja veikala pārstāvis Ivars Andiņš.
“Līdz ar saaukstēšanās sezonas iestāšanos “Maxima” veikalos pieaudzis pieprasījums pēc dažādiem imunitāti stiprinošiem produktiem. Vislielākais pārdošanas apjomu pieaugums šoruden ir universālajam garšaugam ingveram: salīdzinot ar šī gada septembri, oktobrī pieprasījums pēc ingvera ir pieaudzis par 215%, turklāt šim produktam novērots liels pieprasījums arī interneta lielveikalā “e-Maxima”,” sacīja Andiņš.
Interneta lielveikalā vislielākais pieprasījuma pieaugums oktobrī novērots medum, kas pasūtīts par 160% vairāk nekā septembrī.
Tāpat “Maxima” veikalos oktobrī lielāks pieprasījums novērots citroniem, kas pircēju iepirkumu grozos oktobrī nonākuši par 57% vairāk nekā septembrī. Latvijas dzērvenes iedzīvotāji oktobrī pirkuši par 6% vairāk nekā pirms mēneša. Savukārt medus veikalos iegādāts un lietots vienlīdz daudz kā septembrī, tā oktobrī.
Savukārt viens no plašāk zināmajiem C vitamīna avotiem – citrons – virtuālajos iepirkumu grozos oktobrī ievietots par 45%, bet ķiploki – par 40% vairāk nekā mēnesi iepriekš, norādīja Andiņš.
Kā ziņots, “Maxima Latvija” pārdošanas apjomi šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgu laika posmu pērn palielinājušies par 11%, sasniedzot 215,2 miljonus latu.
“Maxima Latvija” konsolidētais apgrozījums pērn sasniedzis 413,21 miljonu latu, kas ir par 5,8% vairāk nekā 2010.gadā, kad koncerna apgrozījums bija 390,45 miljoni latu, liecina “Firmas.lv” informācija.
SIA “Maxima Latvija” peļņa 2011.gadā bija 1,87 miljoni latu – gandrīz sešas reizes mazāk nekā 2010.gadā, kad mātesuzņēmums nopelnīja 10,93 miljonus latu.
NOZARE.LV
Komentāri