Latvijas lielākā reģionālā tirdzniecības centra “Valleta” Valmierā kopējais neto apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2013.gadu, ir pieaudzis par 10% un sasniedzis 17 062 386 eiro, aģentūru LETA informēja tirdzniecības centra mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Monta Rubene.
Pirkumu skaits tirdzniecības centrā pērn palielinājies par 2%, bet vidējā pirkumu vērtība – par 7%. Rūpniecības preču segmentā, neskaitot pārtikas operatora datus, “Valletas” apgrozījums palielinājies par 13%, pirkumu skaits audzis par 6%, bet vidējā pirkumu vērtība – par 7%. Lielākais apgrozījuma pieaugums uzrādīts apavu, bērnu preču, mājsaimniecības, juvelierizstrādājumu, informācijas tehnoloģiju un elektropreču grupās.
“Kopš 2012.gada nogales tirdzniecības centrā tiek veiktas nozīmīgas pārmaiņas nomnieku sastāvā, kas turpinājās arī pagājušajā gadā. Tādējādi “Valletai” tiek piesaistīti atpazīstamu un kvalitatīvu zīmolu veikali, kuru piedāvājumam pircēji uzticas,” kā vienu no galvenajiem iemesliem apgrozījuma pieaugumam min tirdzniecības centra vadītāja Evija Švarca.
Pērn savus pirmos veikalus Latvijā ārpus Rīgas “Valletā” atklāja Eiropas apavu tirgus līderis “CCC”, apavu veikala “Euroskor” specializētais zīmols “Euroskor mini", galantērijas veikals “Picard – Dielle”, kā arī interjera veikals “AlanDeko”. Tā kā tirdzniecības centra prioritāte ir reģiona iedzīvotāji, nomnieku sastāvam pievienojušies arī Vidzemē atpazīstami un iecienīti veikali.
Kopā pērn nomnieku sastāvā veiktas vairāk nekā desmit izmaiņas, kas paplašinājušas ne tikai apģērbu un apavu, bet arī aksesuāru, skaistumkopšanas, mājsaimniecības, bērnu un pārtikas preču sortimentu. Lai pircējiem radītu jaunu iepirkšanās pieredzi un patīkamu vidi, seši patstāvīgie nomnieki veikuši rekonstrukciju.
Pozitīvo rādītāju tendenci veicinājusi arī iedzīvotāju ienākumu palielināšanās. Tajā pašā laikā iespēja iepirkties izdevīgāk saglabājas kā nozīmīgs faktors, lai veiktu pirkumu un izvēlētos ikdienā nepieciešamo preču iegādes vietu. Vidzemnieki turpina dot priekšroku tirdzniecības centram “Valleta”, jo reģionā tam ir ērts ģeogrāfiskais izvietojums un tas ir vienīgais lielveikals, kas vienuviet nodrošina tik plašu preču sortimentu.
Iedzīvotāju vēlmi iepirkties izdevīgāk turpina apliecināt arī izpārdošanas kampaņas. Janvārī, kad sezonas aktuālākās preces iespējams iegādāties ar ievērojamām atlaidēm, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, tirdzniecības centra kopējais apgrozījums palielinājies par 13%, rūpniecības preču segmentā – par 16%.
SIA “VRPB” apsaimniekotais “Valleta” Valmierā ir Latvijas lielākais reģionālais tirdzniecības centrs, kas darbību sāka 2007.gada 22.novembrī. 9500 kvadrātmetru platībā šeit izvietotas 70 tirdzniecības vietas. Tajās pārstāvēti Eiropā un Latvijā iecienītu zīmolu veikali, piedāvājot preču klāstu, kas līdzvērtīgs lielākajiem Rīgas tirdzniecības centriem.
LETA
Komentāri