“Pēdējā laikā saņemot dažādus pakalpojumus, esmu secinājis, ka pandēmijas laiks ieviesis arī daudz pozitīva klientu apkalpošanā. Biju SEB bankas filiālē. Iepriekš pieteicu apmeklējumu, kad ierados precīzi norunātajā laikā, man pretī iznāca bankas darbiniece, iegājām telpās, ātri nokārtoju lietu, kas man bija nepieciešama. Visam kopā nācās tērēt ne vairāk kā desmit minūtes. Nebija jāgaida rindā, kā tas bija pirms epidemioloģiskajiem ierobežojumiem. Arī Cēsu klīnikā mani laipni sagaidīja un noteiktajā laikā varēju izdarīt visu, kas nepieciešams. Nebija ne rindas, ne gaidīšanas. Manuprāt, šo kārtību vajadzētu saglabāt arī pēc pandēmijas ierobežojumu atcelšanas,” teica raunēnietis.
Komentāri