“Gribēju atteikt “Tet” pakalpojumu. Pēc ilgākas gaidīšanas sazvanīju uzņēmuma saziņas tālruni 177, bet līdz tam, kad operators atbildēja, ilgi klausījos, ka labāk sazināties e-pastā vai savā “Tet” kontā. Man nav ne viena, ne otra. Kad beidzot operators atbildēja un varēju izstāstīt savu vēlmi, uzzināju, ka atteikt pakalpojumu varu, vai nu izmantojot internetu, vai klātienē uzņēmuma veikalā. Uz papīra rakstīta un pa pastu sūtīta vēstule nederot. Kā cilvēkam, kas dzīvo laukos un kuram nav interneta, atteikt pakalpojumu, vai tiešām vienīgā iespēja ir sēsties satiksmes autobusā un braukt uz pilsētu? Pandēmijas laikā to pavisam negribas,” pastāstīja “Druvas” lasītāja, kas dzīvo patālu no Cēsīm.
Komentāri