“Bija jābrauc pie ārsta uz Rīgu. Braucu ar sabiedrisko satiksmi, mūsu pašu “CATA” autobusu. Ļoti gribu pastāstīt, cik labi strādā uzņēmuma šoferi. Tas bija 17.februārī, no Cēsīm braucu ar reisu pulksten 8.15. Autobusa vadītājs pret pasažieriem bija ļoti atsaucīgs, palīdzēja tiem, kam grūtāk iekāpt transportlīdzeklī, pateica laipnus vārdus. Un tā bija visās pieturās līdz Rīgai. Vakarā arī atpakaļ braucu ar “CATA” reisu. Atkal pārliecinājos par autovadītāja pieklājību, labestību. Siguldā iekāpa daži bērni, viņiem bija braukšanas kartes, bet, izrādījās, vienam tā bija nederīga. Šoferis teica, ka aizvedīs mazo līdz vajadzīgajai pieturai, bet paskaidroja, ka dokuments gan jāsakārto,” pastāstīja priekuliete un uzsvēra, ka vēlas, lai arī turpmāk autobusu satiksmi mūspusē nodrošina “CATA”, ne cits pārvadātājs.
Komentāri