“Gandrīz ikviena ikdienas pakalpojuma saņemšanai tagad vajadzīgs internets, visi un visur runā par digitalizāciju, taču piemirst, ka ne visi iedzīvotāji var tam tikt līdzi. Vecākajai paaudzei nav viegli, ne katram ir dārgās ierīces, un, pat ja ir, ne katrs arī prot ar tām tik plaši rīkoties, lai izmantotu visas digitālās iespējas. Labi, ka vēl var arī zvanīt, lai noskaidrotu kādu jautājumu, taču arī tad ne vienmēr var saprast vajadzīgo. Senioriem mēdz būt dzirdes traucējumi, bet atbildētāji, dažādu iestāžu darbinieki, runā ātri, zvanītājs nesadzird, neuztver.
Digitalizācija iegājusi arī medicīnā. Aizeju pie ārsta, mediķis vairāk skatās datora ekrānā, ne runā ar mani. Es par ārstiem varu teikt tikai labus vārdus, taču domāju, ka no viņiem prasa pārāk daudz darboties interneta vietnēs. Iespējams, ka e-veselība, kā dzirdēts, strādā slikti, tāpēc diezgan daudz laika vizītē jāvelta, lai veiktu ierakstus tajā,” sprieda lasītāja no Cēsīm.
Komentāri