Trešdien, 23.martā Vidzemes plānošanas reģiona (turpmāk VPR) Attīstības padomes sēdē tika apstiprināts jaunais VPR logo. Logo izmantota saukļa “Ceļš ved augšup” tematika. Skices ideju izstrādāja valmieriete Lāsma Lopatko, ko VPR vajadzībām digitālā formātā pielāgojis Baltijas komunikācijas birojs.
Kā skaidro Baltijas komunikācijas biroja pārstāvji, jaunais logo prezentē Vidzemes daudzveidību un krāšņumu katrā gadalaikā. Dzeltenais ceļš stāsta par Vidzemi vasarā, oranžais – par rudens krāšņumu, zilais – par ziemas spirgtumu, zaļais – par pavasara vēsmām. Savukārt logo centrā akcentēts ceļš, kas ved augšup. Vidzemes reģiona logo tiks izmantots dažādos Vidzemes reģiona informatīvajos un prezentācijas materiālos (suvenīriem, dāvanām, digitālajiem materiāliem u.c.) un tam jāveicina Vidzemes reģiona kā inovatīva un uz attīstību vērsta reģiona atpazīstamību.
Sauklis “Ceļš ved augšup” raksturo Vidzemes reģiona izaugsmi un attīstību.
Jau ziņots par Vidzemes plānošanas reģiona (VPR) logo skiču konkursu un tā uzvarētāju Lāsmu Lopatko no Valmieras. Šonedēļ VPR attīstības padomes sēdē deputātiem tika prezentēts jaunais logo koncepts, ko deputāti atzinīgi novērtēja un apstiprināja kā piemērotu VPR gan kā institūcijai, gan ģeogrāfiskai vietai. Logo izstrāde notikusi Baltijas jūras reģiona finansētās programmas projekta “Lauku reģionu pievilcīga tēla veidošana” (“Trans in Form”) ietvaros. Jauna logo izstrāde ir tikai sākumposms ar projektu saistītajām aktivitātēm. Pašlaik norit darbs pie jaunas mājas lapas izstrādes, reprezentatīvajiem materiāliem, kā arī video sižetiem par Vidzemes īpašākajām vietām.
Māra Poikāne
Komentāri