Sestdiena, 13. jūlijs
Vārda dienas: Margrieta, Margarita

Uzņēmēji atzinīgi vērtē “Dinamo” produktu līniju

Druva
12:58
18.03.2010
3

Uzņēmēji atzinīgi vērtē “Dinamo” produktu līniju, jo ieguvums ir abpusējs – gan uzņēmējiem, gan sportistiem, atzīst biznesa portāla “Nozare.lv” aptaujātie uzņēmēji.

Ādažu čipsu ražotāja AS “Latfood” mārketinga direktore Kristīne Mālniece ideju izveidot “Dinamo” produktu līniju vērtē atzinīgi, jo projektā kopā summējas vairāki pozitīvi faktori. “Galvenais mērķis gan sportā, gan arī biznesā ir atbalstīt savējos – savējiem jāturas kopā, un mūsu “Dinamo” čipsi ir gan atbalsts mūsu hokejistiem, kas gadu gaitā ir kļuvuši par tādu kā nacionālo simbolu, gan arī atbalsts pašmāju ražotājiem, mudinot iedzīvotājus izvēlēties tieši Latvijā ražotus produktus,” uzsver Mālniece.

Viņa stāsta, ka kopš sadarbības sākšanas ir pagājuši tikai pāris mēneši, bet jau pirmajā ceturksnī uzņēmums secinājis, ka tā organizētās aktivitātes bijušas ļoti veiksmīgas, jo pirmajā ceturksnī “Latfood” ražotie “Dinamo čipsi ar uzvaras garšu” bija populārākais “Dinamo” produkts.

“Analizējot “Ādažu čipsu” un Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba “Dinamo Rīga” sadarbību, jāuzsver, ka čipsi no laika gala ir bijuši hokeja fanu neatņemami sabiedrotie, jo Latvijas čipsi ir azarta un laba garastāvokļa, kā arī labas draugu kompānijas neatņemama sastāvdaļa,” uzskata Mālniece.

Runājot par “Dinamo” zīmola nākotni, Mālniece domā, ka “Dinamo” produkti kā zīmols tirgū vēl nav pilnībā iedzīvojies, atsauksmes no pircējiem liecina, ka trūkst informācijas par “Dinamo” produktu līniju, daudzi pircēji joprojām nezina, ka no katras pārdotās “Dinamo” čipsu paciņas ievērojams finansiāls atbalsts nonāk pie “Dinamo” komandas.

Mālniece stāsta, ka uzņēmums ir saņēmis ļoti daudz pozitīvu atsauksmju par “Dinamo” čipsiem ar uzvaras garšu gan no sadarbības partneru, gan pircēju puses. “Sauciet to par brīnumainu sakritību, taču kopš brīža, kad piedāvājam tirgū “Dinamo” čipsus ar uzvaras garšu, mūsu hokejistiem spēle patiešām padodas labāk. Tāpēc ļoti priecājamies un lepojamies ar to, ka mūsu izvēlētais produkta nosaukums – čipsi ar uzvaras garšu – pilnībā atbilst mūsu atbalstīto hokejistu sniegumam,” saka Mālniece.

Arī AS “Rīgas piena kombināts” (RPK) “Dinamo” projektu vērtē ļoti pozitīvi, jo ekonomiski projekts ir abpusēji izdevīgs. “Taču nedomāju, ka tas šajā gadījumā ir galvenais, noteikti svarīgākā ir sinerģija starp komandu, Latvijas ražotājiem un hokeja līdzjutējiem, patiesi apvienojoties zem lozungiem “Mēs par savējiem!” un “Atbalsti savējos!”,” uzsver RPK sabiedrisko attiecību vadītāja Līga Rimšēviča.

RPK piedāvā četrus “Dinamo” produktus – divu veidu sieru un divu veidu saldējumu. Uzņēmums domā arī par jauniem produktiem ar “Dinamo” zīmolu.

Arī AS “Rīgas dzirnavnieka” ģenerāldirektors Sandis Jansons pozitīvi novērtē iesaistīšanos “Dinamo” produktu projektā. “Mūsu mērķis ar šiem produktiem bija uzrunāt savu produktu – enerģijas batoniņu un biezputru – potenciālo mērķauditoriju, ko ir izdevies izdarīt. Turklāt arī tirgotāji ir ļoti pretimnākoši šo produktu izvietošanā, kas arī ir palielinājis to pārdošanas apjomus. Sākumā šķita, ka šī ideja attīstās lēni, bet tagad tas ir aizgājis un esam saņēmuši labas atsauksmes,” stāsta Jansons.

Viņš stāsta, ka šī ideja ir jāattīsta arī turpmāk un uzņēmums cenšas atbalstīt hokeja komandu arī no saviem ienākumiem, lai komanda varētu veiksmīgi startēt sacensībās. “Esmu lielāks hokeja fans, tādēļ uzskatu, ka “Dinamo” komanda ir jāatbalsta, jo tā tomēr spēlē Kontinentālajā hokeja līgā. Arī basketbols un futbols ir populārs, taču šajos sporta veidos nav vienas līderu komandas, ko atbalstīt,” uzskata Jansons.

Kā ziņots, kopš pagājušā gada novembra pārdotas aptuveni 700 000 produktu vienības ar hokeja kluba “Dinamo Rīga” zīmolu. “Dinamo Rīga” produktu līnijas projekta vadītājs Reinis Maskavs stāsta, ka produktu grupu pārdošanas apjomi mainās atkarībā no sezonas.

Pašlaik “Dinamo” produktu līnija aptver gandrīz visas produktu grupas un “Dinamo” zīmols ir vairāk nekā 35 produktiem no 14 Latvijas ražotājiem.

Produktu līniju var iedalīt divos virzienos – “fanu ēdienkarte” un “hokejistu ēdienkarte”. “”Dinamo Rīga” zīmols, protams, nodrošina lielāku interesi par produktiem. Fani vairāk izvēlas čipsus, sviestmaizes, bezalkoholiskos dzērienus. Savukārt hokejistu ēdienkartē ietilpst veselīgie produkti – svaigi dārzeņi, maize, putras un citi produkti,” stāsta Maskavs.

Šādā veidā “Dinamo” cenšas atbalstīt Latvijas ražotājus, ar sava zīmola palīdzību popularizējot pašmāju ražojumus un veicinot vietējās produkcijas popularitāti pircēju vidū. Iegādājoties jebkuru produkta vienību, viens santīms no tās cenas nonāk kluba rīcībā.

“Patlaban hokejs Latvijā ir populārākais sporta veids, līdz ar to “Dinamo” zīmolu var veiksmīgi izmantot šāda veida sadarbībā ar Latvijas ražotājiem,” norāda Maskavs.

“Lai sadarbība noritētu veiksmīgi, zīmolam jābūt vēsturiskam, nacionālam un ar patriotisma iezīmēm, un “Dinamo” zīmols atbilst šiem kritērijiem,” norāda produktu līnijas projekta vadītājs. Viņš arī atzīst, ka komandas neveiksmes var ietekmēt šo sadarbību un pārdošanas apjomus – tas ir galvenais risks, jo sporta komandas mārketings cieši saistīts ar komandas panākumiem.

Pavasarī, kad beigsies hokeja sezona, Rīgas “Dinamo” plāno organizēt dažādas kampaņas un hokejistu aktivitātes tirdzniecības centros, kā arī interaktīvas kampaņas ar mērķi popularizēt “Dinamo” produktu līniju.

Patlaban lielākajos Latvijas veikalos nopērkama Rīgas “Dinamo” pārtikas produktu līnija – AS “Cēsu alus” bezalkoholiskie dzērieni, AS “Rīgas piena kombināta” saldējums un siers, AS “Rīgas dzirnavnieka” enerģijas batoniņi un biezputras, SIA “EuroFood” sviestmaizes, bagetes un picas, SIA “Markol” izplatītie “Zaķumuižas” bezalkoholiskie dzērieni, SIA “VK Serviss” pelmeņi un ledus, AS “Latfood” Ādažu čipsi, maiznīcas “Liepkalni” maize un sēkliņu cepumi, SIA “Maiznīca Flora” graudu maize un auzu pārslu cepumi, SIA “Grāvendāle” gaļas produkti, “Ezerkauliņu” graužamie burkāni, SIA “Lido” desiņas ar sieru un desiņas ar pipariem, AS “Jelgavas gaļas kombināts” pusžāvētas desiņas “Alus cigāri”, SIA “Gemoss” riekstu un rozīņu maisījumi.

NOZARE.LV

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Saistītie raksti

Mārsnēnu teātris turpina ar pārbaudītām vērtībām

00:00
13.07.2024
12

Mārsnēnu teātris šovasar savus skatītājus iepriecināja ar pirmizrādi. “Kazlauckus prot savu darbu” – joku luga vienā cēlienā ir atsauce uz iepriekšējo izrādi “Tapiņa atgriešana”. Sezonas noslēgumā izrādīt jaunāko iestudējumu mārsnēniešiem jau ir tradīcija. Režisore Ingrīda Zilgalve pastāsta, ka “Tapiņa atgriešana” nospēlēta tik daudz reižu – 21 izrāde. Divas no tām aizvadītas Latvijas Brīvdabas etnogrāfiskajā muzejā. […]

Peldošā sala nerisinās āraišniekiem svarīgākās problēmas

00:00
12.07.2024
40

Kuplā skaitā Āraišu ezera apkārtnes iedzīvotāji bija sanākuši uz tikšanos, lai vairāk uzzinātu par pašvaldības uzsākto projektu. Plānots pētīt ūdenstilpi un tajā izveidot peldošu salu, kas veicinās bioloģisko daudzveidību un papildinās sabiedrības izglītošanas iespējas. Peldošā sala Āraišu ezerā tiks izvietota ezera vides stāvokļa uzlabošanai, skaidroja Cēsu novada pašvaldības projekta vadītāja Zane Pīpkalēja. Salā būs putnu […]

Raunā satikās “Pļavā”

00:00
11.07.2024
52

Piepildīts vakars un diena – kārtējo reizi var teikt par festivālu “Rodam Raunā”. Šīgada tēma bija “Pļava”, un ikviens varēja pārliecināties, kas tik pļavā nenotiek un ko tā dod mums. Festivāls iesākās ar koncertu Ilvas un Jāņa Lodziņu kolekcijas dārzā. Mierīgajā piektdienas vakarā pēc neliela lietus uz Ances Krauzes un Zigfrīda Muktupāvela koncertprogrammu “Violets”, kur  […]

Cēsis “Lampā” iziet plašu diskusiju loku

00:00
10.07.2024
54
1

Sarunu festivālā “Lampa” Cēsu novada pašvaldība savā sarunu telpā astoņās diskusijās bija izvēlējusies ļotidažādas tēmas: kultūras mantojums, kosmoss, digitālās prasmes, stilīgas mazpilsētas, apritīga būvniecība, bioreģions, kultūra un veselība, izglītība un inovācijas publiskajā pārvaldē. “Sarunu festivāls “Lampa” ir stabila vērtība desmit gadu garumā, tādēļ varam teikt, ka nav “Lampas” bez Cēsīm un Cēsis bez “Lampas”,” teic […]

Aicinām balsot par titula ieguvēju

11:07
09.07.2024
61
1

Sākusies balsošana par titula “Cēsnieks 2024” pretendentiem. Šogad pagodināšanai izvirzīti četri pretendenti. Žūrijas komisija balsošanai izvirzījusi: Natāliju Kramu, ilg­gadējo Cēsu bibliotēkas vadītāju, Vladimiru Kiseļovu, basketbola treneri, Ievu Moricu, sarunu festivāla LAMPA direktori, un Gunitu Bārdu, koncertu un pasākumu režisori, brīvprātīgā darba veicēju. “Cēsnieka” balvu piešķir jau vairāk nekā ceturtdaļgadsimtu. Tas ir uzņēma “Cēsu alus” un […]

Teju 100 goda konsuli iepazīst Cēsis

00:00
09.07.2024
51

Turpat simts goda konsulu no vairāk nekā 40 valstīm piedalījās 11. Latvijas goda konsulu sanāksmē, trešajā dienā iepazīstot arī Cēsis. Dalībnieki Kosmosa izziņas centrā tikās ar novada domes priekšsēdētāju Jāni Rozenbergu, iepazina izziņas centru, vecpilsētu un viesošanos noslēdza Vidzemes koncertzālē “Cēsis”. Pārstāvētas bija ļoti dažādas valstis, gan Rietumeiropas, arī Skandināvijas, bija goda konsuls no ASV, […]

Tautas balss

Trūkst inženieru

10:49
09.07.2024
20
J. raksta:

“Ziņās televīzijā stāsta, ka Latvijā trūkst augsti kvalificētu speciālistu mežsaimniecībā un lauksaimniecībā. Jau labi zinām, ka trūkst arī celtniecības inženieru, elektroinženieru un līdzīgu profesiju speciālistu. Te nu esam nonākuši ar savu izglītības sistēmu. Ja bērnam skolā neiemāca rēķināt, ja viņš neapgūst fizikas, ķīmijas pamatus, tad vēlāk, protams, neizvēlas studēt inženierzinātnes, profesijas, kas saistītas ar matemātiku, […]

Nav, no kā ietaupīt

15:13
05.07.2024
23
Seniore raksta:

“Ja cels pievienotās vērtības nodokli, tiem, kas dzīvo pieticīgi, būs vēl grūtāk. Tāpat jau no pensijas nekas nepaliek pāri, kad nopērku pārtiku. Ja tā būs dārgāka, tad vairs par dzīvokli arī nevarēšu samaksāt. No ēdiena neko ietaupīt nevaru, tāpat jau pērku tikai akciju preces,” pauda seniore.

Par ko uztraucas, par ko ne

15:13
05.07.2024
26
Iedzīvotāja raksta:

“Kad Cēsu Pils parkā notiek pasākumi, no centra līdz Festivāla ielai slēdz Lenču ielu. Un neviens neuztraucas, ka vairākas dienas Festivāla ielas iedzīvotājus traucē vēl lielāka satiksmes plūsma. Par Rīgas ielu gan visi raizējas, tur cilvēkiem neesot droši, iemītniekus traucē mašīnu trokšņi. Bet kā ar mums, kas dzīvo Festivāla ielā?” bija neapmierināta iedzīvotāja.

Apburtais loks

15:03
05.07.2024
25
1
Seniore raksta:

“Tomēr cilvēki spēj ietekmēt situāciju. Latvijas Pasts neuzdrošinās slēgt visas nodaļas, tās paliks arī laukos, lasu, pavisam 155. Tomēr 12 slēgšot, vienu no tām arī Cēsīs. Divas mūsu pilsētā neesot obligātas. Jau tā pastā bieži ir rindas, tagad būs vēl garākas. Un tad cilvēki neizvēlas šos pakalpojumus, bet Pasts tik saka, ka cilvēkiem tos nevajag,” […]

Cenas pārāk augstas

15:03
05.07.2024
28
Lasītāja O. raksta:

“Dārzeņaudzētāji saka, ka produkcija dārgāka, jo lielāks pievienotās vērtības nodoklis, kādu laiku bija pieci procenti, tad 12. Taču septiņu procentu palielinājums nav tik liels, lai piemēram, par lauka gurķiem prasītu gandrīz trīs eiro kilo­gramā. Var jau būt lielu uzcenojumu uzliek tirgotāji, tad audzētājiem jārunā ar tiem. Cenām jābūt samērīgām,” pau­da lasītāja O.

Sludinājumi