Svētdiena, 21. decembris
Vārda dienas: Toms, Tomass, Saulcerīte

Uzņēmēji atzinīgi vērtē “Dinamo” produktu līniju

Druva
12:58
18.03.2010
15

Uzņēmēji atzinīgi vērtē “Dinamo” produktu līniju, jo ieguvums ir abpusējs – gan uzņēmējiem, gan sportistiem, atzīst biznesa portāla “Nozare.lv” aptaujātie uzņēmēji.

Ādažu čipsu ražotāja AS “Latfood” mārketinga direktore Kristīne Mālniece ideju izveidot “Dinamo” produktu līniju vērtē atzinīgi, jo projektā kopā summējas vairāki pozitīvi faktori. “Galvenais mērķis gan sportā, gan arī biznesā ir atbalstīt savējos – savējiem jāturas kopā, un mūsu “Dinamo” čipsi ir gan atbalsts mūsu hokejistiem, kas gadu gaitā ir kļuvuši par tādu kā nacionālo simbolu, gan arī atbalsts pašmāju ražotājiem, mudinot iedzīvotājus izvēlēties tieši Latvijā ražotus produktus,” uzsver Mālniece.

Viņa stāsta, ka kopš sadarbības sākšanas ir pagājuši tikai pāris mēneši, bet jau pirmajā ceturksnī uzņēmums secinājis, ka tā organizētās aktivitātes bijušas ļoti veiksmīgas, jo pirmajā ceturksnī “Latfood” ražotie “Dinamo čipsi ar uzvaras garšu” bija populārākais “Dinamo” produkts.

“Analizējot “Ādažu čipsu” un Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba “Dinamo Rīga” sadarbību, jāuzsver, ka čipsi no laika gala ir bijuši hokeja fanu neatņemami sabiedrotie, jo Latvijas čipsi ir azarta un laba garastāvokļa, kā arī labas draugu kompānijas neatņemama sastāvdaļa,” uzskata Mālniece.

Runājot par “Dinamo” zīmola nākotni, Mālniece domā, ka “Dinamo” produkti kā zīmols tirgū vēl nav pilnībā iedzīvojies, atsauksmes no pircējiem liecina, ka trūkst informācijas par “Dinamo” produktu līniju, daudzi pircēji joprojām nezina, ka no katras pārdotās “Dinamo” čipsu paciņas ievērojams finansiāls atbalsts nonāk pie “Dinamo” komandas.

Mālniece stāsta, ka uzņēmums ir saņēmis ļoti daudz pozitīvu atsauksmju par “Dinamo” čipsiem ar uzvaras garšu gan no sadarbības partneru, gan pircēju puses. “Sauciet to par brīnumainu sakritību, taču kopš brīža, kad piedāvājam tirgū “Dinamo” čipsus ar uzvaras garšu, mūsu hokejistiem spēle patiešām padodas labāk. Tāpēc ļoti priecājamies un lepojamies ar to, ka mūsu izvēlētais produkta nosaukums – čipsi ar uzvaras garšu – pilnībā atbilst mūsu atbalstīto hokejistu sniegumam,” saka Mālniece.

Arī AS “Rīgas piena kombināts” (RPK) “Dinamo” projektu vērtē ļoti pozitīvi, jo ekonomiski projekts ir abpusēji izdevīgs. “Taču nedomāju, ka tas šajā gadījumā ir galvenais, noteikti svarīgākā ir sinerģija starp komandu, Latvijas ražotājiem un hokeja līdzjutējiem, patiesi apvienojoties zem lozungiem “Mēs par savējiem!” un “Atbalsti savējos!”,” uzsver RPK sabiedrisko attiecību vadītāja Līga Rimšēviča.

RPK piedāvā četrus “Dinamo” produktus – divu veidu sieru un divu veidu saldējumu. Uzņēmums domā arī par jauniem produktiem ar “Dinamo” zīmolu.

Arī AS “Rīgas dzirnavnieka” ģenerāldirektors Sandis Jansons pozitīvi novērtē iesaistīšanos “Dinamo” produktu projektā. “Mūsu mērķis ar šiem produktiem bija uzrunāt savu produktu – enerģijas batoniņu un biezputru – potenciālo mērķauditoriju, ko ir izdevies izdarīt. Turklāt arī tirgotāji ir ļoti pretimnākoši šo produktu izvietošanā, kas arī ir palielinājis to pārdošanas apjomus. Sākumā šķita, ka šī ideja attīstās lēni, bet tagad tas ir aizgājis un esam saņēmuši labas atsauksmes,” stāsta Jansons.

Viņš stāsta, ka šī ideja ir jāattīsta arī turpmāk un uzņēmums cenšas atbalstīt hokeja komandu arī no saviem ienākumiem, lai komanda varētu veiksmīgi startēt sacensībās. “Esmu lielāks hokeja fans, tādēļ uzskatu, ka “Dinamo” komanda ir jāatbalsta, jo tā tomēr spēlē Kontinentālajā hokeja līgā. Arī basketbols un futbols ir populārs, taču šajos sporta veidos nav vienas līderu komandas, ko atbalstīt,” uzskata Jansons.

Kā ziņots, kopš pagājušā gada novembra pārdotas aptuveni 700 000 produktu vienības ar hokeja kluba “Dinamo Rīga” zīmolu. “Dinamo Rīga” produktu līnijas projekta vadītājs Reinis Maskavs stāsta, ka produktu grupu pārdošanas apjomi mainās atkarībā no sezonas.

Pašlaik “Dinamo” produktu līnija aptver gandrīz visas produktu grupas un “Dinamo” zīmols ir vairāk nekā 35 produktiem no 14 Latvijas ražotājiem.

Produktu līniju var iedalīt divos virzienos – “fanu ēdienkarte” un “hokejistu ēdienkarte”. “”Dinamo Rīga” zīmols, protams, nodrošina lielāku interesi par produktiem. Fani vairāk izvēlas čipsus, sviestmaizes, bezalkoholiskos dzērienus. Savukārt hokejistu ēdienkartē ietilpst veselīgie produkti – svaigi dārzeņi, maize, putras un citi produkti,” stāsta Maskavs.

Šādā veidā “Dinamo” cenšas atbalstīt Latvijas ražotājus, ar sava zīmola palīdzību popularizējot pašmāju ražojumus un veicinot vietējās produkcijas popularitāti pircēju vidū. Iegādājoties jebkuru produkta vienību, viens santīms no tās cenas nonāk kluba rīcībā.

“Patlaban hokejs Latvijā ir populārākais sporta veids, līdz ar to “Dinamo” zīmolu var veiksmīgi izmantot šāda veida sadarbībā ar Latvijas ražotājiem,” norāda Maskavs.

“Lai sadarbība noritētu veiksmīgi, zīmolam jābūt vēsturiskam, nacionālam un ar patriotisma iezīmēm, un “Dinamo” zīmols atbilst šiem kritērijiem,” norāda produktu līnijas projekta vadītājs. Viņš arī atzīst, ka komandas neveiksmes var ietekmēt šo sadarbību un pārdošanas apjomus – tas ir galvenais risks, jo sporta komandas mārketings cieši saistīts ar komandas panākumiem.

Pavasarī, kad beigsies hokeja sezona, Rīgas “Dinamo” plāno organizēt dažādas kampaņas un hokejistu aktivitātes tirdzniecības centros, kā arī interaktīvas kampaņas ar mērķi popularizēt “Dinamo” produktu līniju.

Patlaban lielākajos Latvijas veikalos nopērkama Rīgas “Dinamo” pārtikas produktu līnija – AS “Cēsu alus” bezalkoholiskie dzērieni, AS “Rīgas piena kombināta” saldējums un siers, AS “Rīgas dzirnavnieka” enerģijas batoniņi un biezputras, SIA “EuroFood” sviestmaizes, bagetes un picas, SIA “Markol” izplatītie “Zaķumuižas” bezalkoholiskie dzērieni, SIA “VK Serviss” pelmeņi un ledus, AS “Latfood” Ādažu čipsi, maiznīcas “Liepkalni” maize un sēkliņu cepumi, SIA “Maiznīca Flora” graudu maize un auzu pārslu cepumi, SIA “Grāvendāle” gaļas produkti, “Ezerkauliņu” graužamie burkāni, SIA “Lido” desiņas ar sieru un desiņas ar pipariem, AS “Jelgavas gaļas kombināts” pusžāvētas desiņas “Alus cigāri”, SIA “Gemoss” riekstu un rozīņu maisījumi.

NOZARE.LV

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Saistītie raksti

Būt tuvāk viens otram un savām vērtībām

00:00
21.12.2025
13

Cēsu klīnikas ­­­­dar­binieki tikās gada izskaņas svinīgā pasākumā “Tuvumā”, lai atskatītos uz paveikto, novērtētu sasniegto un pateiktu paldies. Pasākuma vadmotīvs šogad bija tuvums – viens otram, savām vērtībām un svētku priekam. Cēsu klīnikas valdes priekšsēdētāja daktere Inga Ažiņa “Druvai” pauda: “Aizvadītais gada izskaņas pasākums mums visiem bija īpašs – ne tikai tāpēc, ka varējām satikties […]

Jaunpiebalgā zināšanas un prasmes veicina ziedošanu bērniem ar kustību traucējumiem

00:00
20.12.2025
44

Ar erudīcijas spēli “Apslēptās zināšanas” un dāsni nosolītiem amatnieku un mājražotāju darbiem Jaunpiebalgā savākti 2141 eiro bērnu ar kustību traucējumiem atbalstam. Labdarības pasākums – aizraujošas zinību sacensības un vietējo meistaru darbu izsole – pagasta Kultūras centrā notika otro gadu. Idejas iniciatore Kitija Stauvere ir bērnu un jauniešu interešu centra “Tagad” vadītāja. “Tas bija negaidīti! Tā […]

Sēņu festivāls labi “iesakņojas”

00:00
19.12.2025
50

Jau trešo gadu Cēsīs norisinājās īpašs sēņu un mākslas vienotībai veltīts festivāls, kas šogad ieguvis nosaukumu “Mikokultūra”, ik gadu tā programmai – tāpat kā sēnēm labvēlīgos apstākļos – tikai pieaugot un paplašinoties. Aizvadītajā sestdienā dažādās pilsētas vietās apmeklētāji varēja gūt visnotaļ plaša spektra informāciju par sēnēm – no to audzēšanas pieredzes stāstiem, sēņu kulinārijas brīnumu […]

Cēsīs autobusi sāk kursēt no atjaunotā Stacijas laukuma

00:00
18.12.2025
375

15.decembrī gan kājāmgājēji, gan autobraucēji ievēroja, ka Cēsu Stacijas laukumā vairs nav norobežojošo zīmju, kas liegtu kustību. Tā kā pabeigti galvenie rekonstrukcijas darbi, šodien no plkst. 12 AS “CATA” atsāks reisu izpildi un pasažieru apkalpošanu atjaunotajā teritorijā, izmantojot jaunizveidotās iekāpšanas un izkāpšanas platformas. Galvenais, kas iedzīvotājiem jāievēro, – tagad transporta kustība Stacijas laukumā organizēta pa […]

Straupe – maza toreiz un tagad. Pamanāma un zināma

10:05
17.12.2025
131

Straupe bija mazākā pilsēta Hanzas savienībā pirms gadsimtiem un tāda ir arī mūsdienu tīklojumā “Jaunā Hanza”.  “Vēsturiskā atmiņa veido identitāti. Hanzas savienība ir saistīta ar Straupi. Kaut tas bija ļoti tālā pagātnē, pret šo laiku ir pozitīva attieksme. Straupie­šiem sava vēsture ir svarīga,” saka Lielstraupes pils pārvald­niece Rudīte Vasile un pastāsta, ka ik vasaru Pārgaujas […]

Ne tikai kārtības sargi, bet arī iedvesmas avots cits citam

00:00
17.12.2025
572

Gadskārtējā policistu apbalvošanas pasākumā, kas aizvadītajā nedēļā norisinājās Limbažos, arī šoreiz par īpašākiem darba sasniegumiem vai ievērojamu dienestā aizvadīto laiku godināta virkne Vidzemes kārtībsargu, tostarp arī 18 no Dienvidvidzemes iecirkņa, kura pārziņā ir Cēsu un Madonas novads. Atzīmējot Valsts policijas (VP) 107. gadadienu, teju 60 Vidzemes reģiona pārvaldes (VRP) likumsargu 11. decembrī bija aicināti uz […]

Tautas balss

Egle rada prieku

09:57
17.12.2025
19
Cēsniece L. raksta:

“Priecājos par Cēsu galveno egli Vienības laukumā. Tā izgreznota ļoti jaukām gaismiņām. Prieks skatīties gan autobraucējiem, gan gājējiem. Šajās tumšajās dienās, ieraugot mirdzošās spuldzītes, sejā iezogas smaids,” sacīja cēsniece L.

Klientus necenšas piesaistīt

15:11
13.12.2025
36
Lasītāja I. raksta:

“Cēsīs “Latvijas Pasta” nodaļa tagad atrodas tirdzniecības centrā “Solo”. Ieejot lielajā ēkā, grūti saprast, kur atrodas pasts. Ir gan izlikta plāksne ar norādi, bet to var arī nepamanīt. Informācijas statīvs novietots uz grīdas, savukārt košie un pamanāmie veikalu nosaukumi virs tirdzniecības telpu durvīm neapzināti liek starp tiem meklēt pasta nosaukumu. Cilvēks skatās un nesaprot, kur […]

Latvijas preces - dārgas

15:11
13.12.2025
33
Seniore M. raksta:

“Visur mudina pirkt Latvijas pārtikas preces. Bet, kad veikalā paskatās, cik tās maksā, tomēr jāizvēlas ievestie produkti. Ne­zinu, vai pie vietējās produkcijas augstajām cenām vainojami tirgotāji vai ražotāji, bet kaut kas tur nav kārtībā. Vēl arī jāsaka, ka ne vienmēr vietējā produkta garša ir labāka nekā importētajām precēm. Protams, tas ir gau­mes jautājums, bet man […]

Ko mainīs likuma maiņa

11:58
07.12.2025
50
1
Lasītāja A. raksta:

“Lasu, ka mājdzīvnieks, suns, kaķis vai cits, nedrīkstēs būt īpašums. Bet kāds tad tam būs statuss, un kuram būs jāuzņemas atbildība par dzīvnieka ēdināšanu, uzraudzību, apstākļiem, kādos tas tiek turēts? Ja tas nav mans īpašums, kādu atbildību no manis var prasīt? Šķiet, juridisko formulējumu maiņa radīs daudz neskaidrību, nesapratnes. Kas sunīti, kaķīti vai papagaili mīl, […]

Cik dārgas dāvanas nes Ziemassvētku vecītis

11:57
06.12.2025
51
1
Vecmāmiņa raksta:

“Gatavojamies Zie­mas­svētkiem. Bērni raksta vēstules vecītim, stāstot, ko vēlas saņemt dāvanās, taču viņu vēlmes kļūst aizvien lielākas. Cits prasa jaunāko aifonu, cits ceļojumu uz Amerikas Disnejlendu. Saprotu, ka laiks sarežģīts, skolā, īpaši lauku mācību iestādēs, kopā mācās turīgā zemnieka un trūcīgā rokpeļņa bērns. Viens uz svētkiem saņems slēpošanu Austrijā, otrs varbūt jaunu džemperīti. Kā sadzīvot? […]

Sludinājumi