AS “SEB banka” saviem klientiem – privātpersonām turpmāk nodrošinās iespēju par internetbankas “Ibanka” pakalpojumiem norēķināties reizi mēnesī – maksājot vienu latu mēnesī par “Pamata komplektu” vai divus latus mēnesī par bankas pakalpojumu “Aktīvais komplekts”.
Minēto komplektu izmantošana privātpersonām “Ibankā” nodrošinās bezmaksas latu pārskaitījumus no sava norēķinu konta, informēja bankas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Agnese Strazda.
“Pamata komplekts” paredz mēneša maksājumu viens lats, bet klientiem “Ibankā” būs iespēja bez maksas veikt standarta pārskaitījumus latos no norēķinu konta starp saviem kontiem “SEB bankā”, uz citas personas vai uzņēmuma kontu “SEB bankā” un pat uz citu banku Latvijā summām līdz 50 000 latiem.
Arī norēķinu karšu “Visa Electron”, “Maestro” vai “MasterCard Standart” norēķinu konta gada maksa būs iekļauta bankas noteiktajā mēneša maksā. Piesakoties “Pamata komplektam”, klientiem tiks nodrošināta arī SMS bankas pieslēgšana, kā arī atvērtā depozīta konta atvēršana, ko klienti varēs pēc nepieciešamības izmantot īstermiņa uzkrājumu veikšanai, kontu brīvi papildot vai piesakot naudas izņemšanu.
Papildus jau “Pamata komplekta” pakalpojumiem “Aktīvā komplekta” izmantotājiem tiks segta arī vienas kredītkartes gada maksa.
Klienti tāpat kā līdz šim bez komisijas maksas varēs izmantot “SEB” bankomātus konta atlikuma aplūkošanai, kā arī veikt skaidras naudas izņemšanu no “SEB bankas” bankomātiem un draudzīgo bankomātu tīkla bez maksas.
Jau no šodienas, 10.maija, “SEB bankas” klienti var iepazīties ar nosacījumiem un pieteikties vienam no piedāvātajiem komplektam. Pirmais ikmēneša maksājums tiks iekasēts pēc mēneša. Pēc pieteikšanās vienam no komplektiem, standarta pārskaitījumi latos no norēķinu konta līdz 50 000 latiem “Ibankā automātiski” tiks realizēti bez komisijas maksas.
“SEB bankas” prezidents Ainārs Ozols saka, ka šī ir jauna pieeja sadarbības stiprināšanai ar jau esošajiem klientiem, kā arī jauniem klientiem, kuri atzīst šo pieeju par ērtu un piemērotu saviem ikdienas darījumiem. “Noteiktu laiku esam veltījuši šīs pieejas izpētei un attīstībai, sabiedrības viedokļa noteikšanai. Pašlaik ikvienam iedzīvotājam Latvijā ir iespēja pārliecināties, ka uzturēt savus finanšu darījumus vienkopus ir izdevīgāk,” skaidro Ozols.
“SEB bankas” un “Data serviss” veiktais pētījums rāda, ka 55% Latvijas iedzīvotāju nepievērš uzmanību ikdienas banku pakalpojumu izmaksām, kas ne vienmēr ļauj pilnībā pārvaldīt savus naudas līdzekļus.
Pētījuma dati rāda, ka 45% Latvijas iedzīvotāju mēneša izdevumi ikdienas banku pakalpojumiem veido vidēji divus latus. Vērtējot, vai cilvēki būtu gatavi pie konstantas abonentmaksas biežāk izmantot banku pakalpojumus, 66% iedzīvotāju norādīja, ka noteikti vai drīzāk izmantotu. Pētījums arī apliecina, ka 43% Latvijas iedzīvotāju kā vissvarīgāko sadarbībā ar banku norāda pakalpojumu izmaksu līmeni, 15% – prognozējamību, 14% – pakalpojumu drošību, 12% – ērtību.
Kā ziņots, pērn “SEB bankas” pamatdarbības ieņēmumi sasnieguši 114,6 miljonus latu, kas ir par 5% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt zaudējumi – 128,9 miljonus latu.
“SEB bankas” kopējais kredītportfelis sasniedza 2,45 miljardus latu, kapitāls un rezerves uz attiecīgā perioda beigām bija 218,93 miljoni latu, aktīvi 2009.gada 31.decembrī bija 2,89 miljardi latu, kas ir par 13% mazāk nekā 2008.gada attiecīgajā datumā.
“SEB” Latvijā kapitāla pietiekamības rādītājs 31.decembrī bija 13%, bet bankas likviditātes rādītājs – 54,96%.
“SEB banka” ir “SEB” grupā, kas ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija un sniedz bankas pakalpojumus 400 000 uzņēmumu un institucionālo klientu un pieciem miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl desmit valstīs. “SEB” grupā strādā vairāk nekā 20 000 darbinieku.
NOZARE.LV
Komentāri