Salacgrīvas novada dome sadarbībā ar Valsts kasi, AS “SEB banka” un AS “Citadele banka” sākusi nodrošināt iespēju iedzīvotājiem par pašvaldības budžeta maksājumiem un tās sniegtajiem pakalpojumiem norēķināties ar maksājumu kartēm. Salacgrīvas novada dome ir pirmā pašvaldība, kas izmanto Valsts kases maksājumu karšu pieņemšanas projekta ieviešanas rezultātā radīto maksājumu karšu pieņemšanas sistēmu – tā nodrošina valsts un pašvaldību budžeta līdzekļu uzskaites specifikai atbilstošu maksājumu karšu pieņemšanas risinājumu, informēja Valsts kases preses sekretāre Inese Auniņa. Valsts kases ieviestā sistēma paredz iespēju maksājumu karšu norēķinu procesā nodot detalizētu informāciju par darījumā iesaistītajām pusēm un maksājuma mērķi, garantējot katra maksājuma precīzu identifikāciju un ieņēmumu uzskaiti. Tas nozīmē, ka no maksājumu veikšanas vietas ar karšu pieņemšanas iekārtu jeb POS termināli tiek nodots maksājuma rīkojums, līdzīgi kā no banku filiāles vai internetbankas. Valsts kases ieviestais risinājums paredz, ka komisijas maksa netiek ieturēta no darījuma – tā veikšanas brīdī to sedz maksājuma saņēmējs, šajā gadījumā – Salacgrīvas novada dome atbilstoši ar Valsts kasi noslēgtajam līgumam. Tiek uzsvērts, ka maksājumu karšu izmantošana iedzīvotājiem nodrošina ērtāku un lētāku norēķinu procesu – nav jāmaksā komisijas maksas par naudas pārvedumu, tāpat tiek samazināts birokrātiskais slogs pakalpojuma samaksas apliecināšanai, jo norēķinus var veikt tieši iestādē. LETA
Komentāri