Novembris bijis veiksmīgs tādiem zīmoliem kā “Forumcinemas”, ziņu portāliem “Delfi” un “apollo.lv” un “Valmieras Pilsēta”. Lai arī komunikāciju veids ir bijis dažāds, nevar nepamanīt to kopsaucēju – valsts svētkus, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja reklāmas aģentūras DDB stratēģiskā plānotāja Līva Gudule.
Novembra mēnesī zīmolu topā vērojams patriotisks noskaņojums. Kopējā topa 1.vietu ar Andreja Ēķa un Aigara Graubas spēlfilmas “Sapņu Komandas” palīdzību iekarojis “Forumcinemas”. Novembrī “Forumcinemas” ir arī 1.vietā tvitera topā, sasniedzot rekordlielu sekotāju skaitu. Tikmēr ziņu portāli “Delfi” un “apollo.lv” ir īpaši sasparojušies “Facebook”, kur papildus iesaisti veicinājuši ar 11. un 18. novembra notikumu, kā arī gaismas festivāla “Staro Rīga” apskati. Kopējā zīmolu topā “Delfi” ir pakāpies no 7. uz 2. vietu un ziņu portāls “apollo.lv” ir uzkāpis no 20. uz 8.vietu.
Zīmolu kopējā topa pirmajās piecās vietās ir “Forumcinemas”, ziņu portāls “Delfi”, “Samsung”, portāls “kasjauns.lv” un “airBaltic”.
Šomēnes pārsteigumu “Facebook” topā sagādājusi “Valmieras pilsēta”. Valmiera sniedz lielisku piemēru, kā, svinot valsts svētkus sociālajā medijā kopā ar saviem sekotājiem, var panākt iespaidīgu iesaistes kāpumu. Pirmo reizi pilsēta uzlēkusi par 43 vietām uz “Facebook” topa 5.vietu, tādējādi apsteidzot pat TOP10 pastāvīgo zīmolu “Samsung”. Kopējā topā “Valmieras Pilsēta” ieņem 22.vietu.
Ietekmīgāko zīmolu tops tiek veidots, balstoties uz divām zīmola komunikācijas šķautnēm- auditoriju (cik plaša auditorija dienu no dienas seko zīmola ziņām) un iesaisti (cik veiksmīgi zīmola veidotajam saturam izdevies iesaistīt sociālā medija lietotājus). Šie rādītāji ļauj izvērtēt to, cik veiksmīgi zīmols iekarojis piederošos un iemantotos medijus.
Zīmolu tops tapis, izmantojot LETA interneta un sociālo mediju monitoringa rīku “Webradar”.
NOZARE.LV
Komentāri