Telekompānija “Latvijas Neatkarīgā televīzija” (LNT) nākamā gada sākumā skatītājiem piedāvās muzikālā šova “Okartes skatuve” otro sezonu, intervijā klāstīja LNT pārdošanas direktors Guntars Traubergs. Patlaban tiek plānota “Okartes skatuves” otrā sezona no nākamā gada janvāra otrās puses līdz maijam. “Tagad šovā veidojās tikai grupas, bet nākamajā sezonā veidosies jau mūzikli. Daļa būs tās pašas grupas, bet daļas būs jaunas. Pārējo pastāstīsim vēlāk,” sacīja Traubergs. Telekompānija vērtē, ka auditorijas piesaistes ziņā “Okartes skatuvei” veicas labi, lai arī tā nav populārāko pārraižu augšgalā. Traubergs skaidroja, ka šovs ir citādi būvēts – “Okartes skatuves” auditorija veidojas visas nedēļas garumā. LNT plāno nākamgad veidot arī vairāk izklaidējoša rakstura programmu, taču būšot arī jauni analītiski raidījumi. “Plānojam attīstīties vairāk tā saucamajā “prime time” laikā no plkst.18 līdz 24. Taču vairāk neko nevarēšu patlaban atklāt,” piebilda Traubergs. Pērn telekompānija AS “Latvijas Nacionālā televīzija” strādāja ar 809 129 latu zaudējumiem, kas, salīdzinot ar 2009.gadu, samazinājušies par 28%, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informācija. LNT zaudējumi 2009.gadā bija 1,12 miljoni latu. Telekompānijas apgrozījums pagājušajā gadā samazinājies par 165 624 latiem un kopumā bija 7,98 miljoni latu. 2008.gadā LNT strādāja ar peļņu 154 939 latu apmērā, un tā apgrozījums bija 11 miljoni latu. LNT īpašnieks ir AS “Neatkarīgie nacionālie mediji”, kuras padomes priekšsēdētājs ir telekompānijas LNT dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Andrejs Ēķis. Saskaņā ar tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras “TNS Latvia” apkopoto informāciju otrs vairāk skatītais kanāls oktobrī bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 12,4%. Jau ziņots, ka telekompānija “TV3” pieņēmusi lēmumu nākamgad pārtraukt raidīt nacionālajā apraidē un kļūt par maksas kanālu, savukārt telekompānija LNT par šādu iespēju vēl lemj. Galvenie “TV3” bezmaksas ētera pamešanas iemesli saistīti gan ar nevienlīdzīgo konkurenci ar citiem kanāliem, gan sabiedriskās televīzijas reklāmas tirgus kropļošanu, gan skatītāju lielāku pieprasījums pēc vietējā ražojuma produkcijas. Par nacionālo apraidi četri nacionālie kanāli – Latvijas Televīzijas abi kanāli, LNT un “TV3” – ciparu virszemes televīzijas ieviesējam Latvijā SIA “Lattelecom” gadā maksā katrs 650 000 latu. NOZARE.LV
Komentāri