Sestdiena, 13. jūlijs
Vārda dienas: Margrieta, Margarita

Kampaņa “Uzslavē labu servisu!” gūst lielu atsaucību

Druva
15:17
23.03.2010
7

Ikgadējās marta kampaņas “Uzslavē labu servisu!” dalībnieki šogad izpelnījušies īpaši lielu sabiedrības uzmanību, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu apkalpošanu, kas, pēc kampaņas organizatoru domām, liecina par sabiedrības domāšanas veida maiņu un vēlmi novērtēt pozitīvo mūsu ikdienas sadarbībā ar dažādiem apkalpošanas uzņēmumiem.

Kā informēja “LabsServiss.lv” projekta vadītāja Latvijā Unda Krieviņa, “Labsserviss.lv” mājaslapā pieejama klientu apkalpošanas uzņēmumu novērtēšanas un uzslavēšanas forma, kurā saņemtas 10 250 uzslavas par dažādiem uzņēmumiem, apkalpošanas vietām un darbiniekiem. Aktīva uzslavēšana notiek arī citos uzslavēšanas kanālos: zvanot uz 1188, sūtot SMS uz 1188 ar kodu “Marts” un uzslavu, kā arī aizpildot anketas apkalpošanas vietās.

Neraugoties uz ekonomiskajiem apstākļiem, šogad dalībai kampaņā pieteicās 67 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1000 apkalpošanas vietu visā Latvijā. Uzņēmumu aktivitāte liecina, ka tie apzinās klientu attiecību un klienta viedokļa nozīmi, jo tieši personiskā, emocionālā saikne ar klientu palīdz būt pārākiem par konkurentiem.

“Viens no svarīgākajiem faktoriem laba servisa izveidošanai un uzturēšanai ir darbinieku motivācija un attieksme. Savukārt klientu atzinība ir ļoti nozīmīga darbinieku motivācijai, tāpēc šāda atgriezeniskā saite kā klientu atsauksmes, it sevišķi labo vārdu veidā, ir ļoti nozīmīga kopējai servisa līmeņa attīstīšanai Latvijas uzņēmumos,” norāda “Swedbank” personāla vadītājs Baltijā Kaspars Kauliņš.

Kampaņas “Uzslavē labu servisu!” mērķis ir veicināt pozitīvu apkalpošanas kultūru un celt apkalpošanas kvalitāti Latvijā. Tas tiek panākts, aicinot uzņēmumus vairāk piedomāt pie attiecībām ar klientiem, savukārt sabiedrību mudinot pamanīt un novērtēt tieši labo apkalpošanu. Turklāt pozitīva atgriezeniskā saite sniedz iedvesmu darbiniekiem, kas ikdienā strādā ar klientiem.

“Klientu apkalpošana ir kā nepabeigts mākslas darbs, kur krāsām un otai vienmēr būs ko papildināt un uzlabot. Arī mēs regulāri sekojam līdzi klientu apkalpošanas līmenim mūsu uzņēmumā. Izvērtējam paveikto, analizējam kļūdas un pilnveidojam esošos procesus. Mums ir svarīgi izprast un risināt klientu aktuālos jautājumus, tāpēc arvien vairāk paplašinām kontaktēšanās iespējas ar klientiem, esot viņiem ērtāk sasniedzamiem. Šogad kampaņā aktīvi piedalās arī “Lattelecom” grupas uzņēmumi ar mērķi gūt objektīvu klientu novērtējumu un iegūtos rezultātus izmantot klientu apkalpošana servisa pilnveidošanā,” norāda “Lattelecom” komercdirektore Kerli Gabriloviča.

Kampaņa “Uzslavē labu servisu!” notiek visu martu. Tai noslēdzoties, tiks apkopoti rezultāti un 9.aprīlī paziņoti desmit uzslavētākie uzņēmumi Latvijā – pa vienam no katras nozares (lielie un mazie tirdzniecības uzņēmumi, finanses, telekomunikācijas, tūrisms, restorāni/bāri/kafejnīcas, valsts iestādes, auto, skaistums un veselība, kurjerpakalpojumi, citi pakalpojumi).

Kampaņas galvenie partneri ir “Swedbank”, “Lattelecom” un Rīgas dome.

Pēc NOZARE.LV

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Saistītie raksti

Mārsnēnu teātris turpina ar pārbaudītām vērtībām

00:00
13.07.2024
12

Mārsnēnu teātris šovasar savus skatītājus iepriecināja ar pirmizrādi. “Kazlauckus prot savu darbu” – joku luga vienā cēlienā ir atsauce uz iepriekšējo izrādi “Tapiņa atgriešana”. Sezonas noslēgumā izrādīt jaunāko iestudējumu mārsnēniešiem jau ir tradīcija. Režisore Ingrīda Zilgalve pastāsta, ka “Tapiņa atgriešana” nospēlēta tik daudz reižu – 21 izrāde. Divas no tām aizvadītas Latvijas Brīvdabas etnogrāfiskajā muzejā. […]

Peldošā sala nerisinās āraišniekiem svarīgākās problēmas

00:00
12.07.2024
40

Kuplā skaitā Āraišu ezera apkārtnes iedzīvotāji bija sanākuši uz tikšanos, lai vairāk uzzinātu par pašvaldības uzsākto projektu. Plānots pētīt ūdenstilpi un tajā izveidot peldošu salu, kas veicinās bioloģisko daudzveidību un papildinās sabiedrības izglītošanas iespējas. Peldošā sala Āraišu ezerā tiks izvietota ezera vides stāvokļa uzlabošanai, skaidroja Cēsu novada pašvaldības projekta vadītāja Zane Pīpkalēja. Salā būs putnu […]

Raunā satikās “Pļavā”

00:00
11.07.2024
52

Piepildīts vakars un diena – kārtējo reizi var teikt par festivālu “Rodam Raunā”. Šīgada tēma bija “Pļava”, un ikviens varēja pārliecināties, kas tik pļavā nenotiek un ko tā dod mums. Festivāls iesākās ar koncertu Ilvas un Jāņa Lodziņu kolekcijas dārzā. Mierīgajā piektdienas vakarā pēc neliela lietus uz Ances Krauzes un Zigfrīda Muktupāvela koncertprogrammu “Violets”, kur  […]

Cēsis “Lampā” iziet plašu diskusiju loku

00:00
10.07.2024
54
1

Sarunu festivālā “Lampa” Cēsu novada pašvaldība savā sarunu telpā astoņās diskusijās bija izvēlējusies ļotidažādas tēmas: kultūras mantojums, kosmoss, digitālās prasmes, stilīgas mazpilsētas, apritīga būvniecība, bioreģions, kultūra un veselība, izglītība un inovācijas publiskajā pārvaldē. “Sarunu festivāls “Lampa” ir stabila vērtība desmit gadu garumā, tādēļ varam teikt, ka nav “Lampas” bez Cēsīm un Cēsis bez “Lampas”,” teic […]

Aicinām balsot par titula ieguvēju

11:07
09.07.2024
61
1

Sākusies balsošana par titula “Cēsnieks 2024” pretendentiem. Šogad pagodināšanai izvirzīti četri pretendenti. Žūrijas komisija balsošanai izvirzījusi: Natāliju Kramu, ilg­gadējo Cēsu bibliotēkas vadītāju, Vladimiru Kiseļovu, basketbola treneri, Ievu Moricu, sarunu festivāla LAMPA direktori, un Gunitu Bārdu, koncertu un pasākumu režisori, brīvprātīgā darba veicēju. “Cēsnieka” balvu piešķir jau vairāk nekā ceturtdaļgadsimtu. Tas ir uzņēma “Cēsu alus” un […]

Teju 100 goda konsuli iepazīst Cēsis

00:00
09.07.2024
51

Turpat simts goda konsulu no vairāk nekā 40 valstīm piedalījās 11. Latvijas goda konsulu sanāksmē, trešajā dienā iepazīstot arī Cēsis. Dalībnieki Kosmosa izziņas centrā tikās ar novada domes priekšsēdētāju Jāni Rozenbergu, iepazina izziņas centru, vecpilsētu un viesošanos noslēdza Vidzemes koncertzālē “Cēsis”. Pārstāvētas bija ļoti dažādas valstis, gan Rietumeiropas, arī Skandināvijas, bija goda konsuls no ASV, […]

Tautas balss

Trūkst inženieru

10:49
09.07.2024
20
J. raksta:

“Ziņās televīzijā stāsta, ka Latvijā trūkst augsti kvalificētu speciālistu mežsaimniecībā un lauksaimniecībā. Jau labi zinām, ka trūkst arī celtniecības inženieru, elektroinženieru un līdzīgu profesiju speciālistu. Te nu esam nonākuši ar savu izglītības sistēmu. Ja bērnam skolā neiemāca rēķināt, ja viņš neapgūst fizikas, ķīmijas pamatus, tad vēlāk, protams, neizvēlas studēt inženierzinātnes, profesijas, kas saistītas ar matemātiku, […]

Nav, no kā ietaupīt

15:13
05.07.2024
23
Seniore raksta:

“Ja cels pievienotās vērtības nodokli, tiem, kas dzīvo pieticīgi, būs vēl grūtāk. Tāpat jau no pensijas nekas nepaliek pāri, kad nopērku pārtiku. Ja tā būs dārgāka, tad vairs par dzīvokli arī nevarēšu samaksāt. No ēdiena neko ietaupīt nevaru, tāpat jau pērku tikai akciju preces,” pauda seniore.

Par ko uztraucas, par ko ne

15:13
05.07.2024
26
Iedzīvotāja raksta:

“Kad Cēsu Pils parkā notiek pasākumi, no centra līdz Festivāla ielai slēdz Lenču ielu. Un neviens neuztraucas, ka vairākas dienas Festivāla ielas iedzīvotājus traucē vēl lielāka satiksmes plūsma. Par Rīgas ielu gan visi raizējas, tur cilvēkiem neesot droši, iemītniekus traucē mašīnu trokšņi. Bet kā ar mums, kas dzīvo Festivāla ielā?” bija neapmierināta iedzīvotāja.

Apburtais loks

15:03
05.07.2024
25
1
Seniore raksta:

“Tomēr cilvēki spēj ietekmēt situāciju. Latvijas Pasts neuzdrošinās slēgt visas nodaļas, tās paliks arī laukos, lasu, pavisam 155. Tomēr 12 slēgšot, vienu no tām arī Cēsīs. Divas mūsu pilsētā neesot obligātas. Jau tā pastā bieži ir rindas, tagad būs vēl garākas. Un tad cilvēki neizvēlas šos pakalpojumus, bet Pasts tik saka, ka cilvēkiem tos nevajag,” […]

Cenas pārāk augstas

15:03
05.07.2024
28
Lasītāja O. raksta:

“Dārzeņaudzētāji saka, ka produkcija dārgāka, jo lielāks pievienotās vērtības nodoklis, kādu laiku bija pieci procenti, tad 12. Taču septiņu procentu palielinājums nav tik liels, lai piemēram, par lauka gurķiem prasītu gandrīz trīs eiro kilo­gramā. Var jau būt lielu uzcenojumu uzliek tirgotāji, tad audzētājiem jārunā ar tiem. Cenām jābūt samērīgām,” pau­da lasītāja O.

Sludinājumi