Šā gada februārī visvairāk skatītais televīzijas kanāls bijis “TV3”, kura vērošanai televīzijas skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem, veltījuši 13,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras “TNS Latvia” apkopotie dati.
Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kura vērošanai skatītāji veltījuši 13% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, savukārt trešajā vietā – Latvijas Televīzijas (LTV) 7.kanāls ar 10,4%.
Ceturtais visvairāk skatītais televīzijas kanāls februārī bijis LTV 1.kanāls ar 9,1%, kanālam “Pirmais Baltijas kanāls” (PBK) veltīti 7,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, kanālam “RTR Planeta Baltija” veltīti 4,1% un kanālam “TV5 Rīga” veltīts 3,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.
Kanāla “3+” skatīšanai februārī veltīti 2,5%, bet kanāla “RenTV Baltija” – 2,1%, savukārt 0,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika veltīts kanālam “TV6”, bet 0,4% – kanālam “PBMK”.
Visu pārējo televīzijas kanālu skatīšanai veltīti 30,6%, bet video un DVD skatīšanai veltīti 3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.
“TNS Latvia” mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs informēja, ka februārī viens televīzijas skatītājs pie televizora ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 43 minūtes dienā, tas ir par astoņām minūtēm mazāk nekā šā gada janvārī.
Šī gada visvairāk skatīto februāra programmu saraksta pirmajā vietā ierindojies seriāls “Ugunsgrēks” kanālā “TV3”, kuru skatījušies vidēji 11,8%, jeb 256 200 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, savukārt otrajā vietā ierindojušās LNT ziņas svētdienā, kuras vērojuši vidēji 11,7%, jeb 253 500 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Trešā skatītākā pārraide februārī bijusi kanāla LNT raidījuma “Degpunktā” pasākuma “Gada varonis 2009” apbalvošana, kuru vērojuši 11,4% jeb 247 500 televīzijas skatītāji.
Pēc LETA
Komentāri