
Apavu mazumtirgotājs SIA “Euroskor Latvijā” pabeidzis logotipa maiņu visiem firmas veikaliem, pastāstīja kompānijas mārketinga daļas vadītāja Māra Andersone. Aptuvenās logotipa maiņas izmaksas vēl tiek aprēķinātas, taču kopš maija pakāpeniski nomainīts noformējums 20 veikalos, izņemot franšīzes turētāju veikalus Cēsīs, Limbažos un Jelgavā. Ierasto logo, zilu globusu ar sarkanu uzrakstu, nomainīs klasiski melnbalta grafika. “Lai arī šķietami elitārs, jaunais zīmols tomēr saglabā demokrātiskumu apaļotajā tipogrāfijā un atraktīvajos akciju noformējumos,” skaidro Andersone. Pašlaik kopumā “Euroskor Latvijā” pieder 33 veikali, tai skaitā 20 “Euroskor”, septiņi “Ecco”, trīs “Tamaris”, divi “Lloyd” un viens “Clarks” veikals. Jau ziņots, ka “Euroskor” neto apgrozījums 2010.gadā sasniedzis 5,8 miljonus latu, kas ir par 5,5% vairāk nekā 2009.gadā, un uzņēmums strādājis ar 416 700 latu peļņu. Savukārt 2009.gadā uzņēmuma neto apgrozījums bija 5,5 miljoni latu un zaudējumi 250 700 latu. Kā liecina “Firmas.lv” informācija, SIA “Euroskor Latvijā” īpašnieki ir Jānis Andersons ar 70% kapitāldaļu, Ēriks Zarahovičs – 20% kapitāldaļu, Raitis Zarahovičs – 10% kapitāldaļu. Uzņēmums reģistrēts 1991.gada 12.februārī, tā pamatkapitāls – 250 000 latu. NOZARE.LV
Komentāri