Alusdarītava AS “Cēsu alus” sākusi vieglo alkoholisko kokteiļu sērijas “Cēsu 14%” ražošanu, tajā investējot 100 000 latu, informēja “Cēsu alus” sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde.
2009.gadā kopējā vieglo alkoholisko dzērienu tirgū kritums bijis par 30%. Šādu segmenta lejupslīdi ietekmējusi gan kopējā pirktspējas samazināšanās, gan akcīzes nodokļa paaugstināšana.
“Saskaņā ar uzņēmuma vīziju – būt dzērienu tirgus attīstības līderim Latvijā – “Cēsu alus” 2010.gadā turpinās intensīvu darbu pie jaunu produktu, jaunu dzērienu kategoriju izveides un jaunu tirgu apgūšanas. Attīstot vieglo alkoholisko kokteiļu segmentu, radīsim konkurenci Latvijā ražotiem kvalitatīviem produktiem un palielināsim “Cēsu alus” pārstāvniecību eksporta tirgos,” sacīja pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers.
Šogad “Cēsu 14%” patērētājiem būs pieejams ar trim garšu kombinācijām – džins ar greipfrūtu, degvīns ar citronu, viskijs ar kolu. Produkts pildīts 0,28 litru plastmasas pudeles iepakojumā.
Kā ziņots, “Cēsu alus” apgrozījums 2008.gadā palielinājās par 15%, sasniedzot 27,3 miljonus latu. Uzņēmums 2008.gadā strādāja ar 138 000 latu neto zaudējumiem. 2008.gadā “Cēsu alus” Latvijas tirgū realizējis 55,4 miljonus litru dzērienu.
“Cēsu alus” produktu portfelī ir plaši pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, bagātināts ūdens, sulas, sulu dzērieni un bezalkoholiskie dzērieni.
Biznesa žurnāla “Kapitāls”, “IBS Prudentia” un “NASDAQ OMX Riga” biržas 2009.gada pētījumā “101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums” AS “Cēsu alus” ar uzņēmuma vērtību 2009.gada 1.janvārī 22,01 miljons latu ierindojas 66.vietā, savukārt 2008.gadā uzņēmums ierindojās 76.vietā un tā vērtība bija 23,62 miljoni latu.
Pēc NOZARE.LV
Komentāri