Līdz ar pavasara iestāšanos aktīvāk atsākušies Stacijas ielas rekonstrukcijas darbi Valmierā, informēja pašvaldības Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas vadītāja Inese Kazuša.
Būvnieki, pasūtītāja pārstāvji un būvuzraugi pirmdienās atsākuši pulcēties iknedēļas sanāksmēs, lai risinātu aktuālās problēmas un plānotu darbu virzību.
Turpinot pērn aizsākto Stacijas ielas, Cēsu ielas (posmā no Gaujas tilta līdz Stacijas ielai) un Mazās Stacijas ielas rekonstrukciju, arī šajā gadā darbi norisināsies vairākos posmos, kur šajās nedēļās galvenokārt turpinās apakšzemes komunikāciju izbūve.
Pašlaik speciālisti strādā Mazajā Stacijas ielā, kā arī Stacijas ielas posmā no Brenguļu līdz Marijas ielai. Līdztekus tam būvuzņēmēji veic pēc ziemas fiksēto bojājumu novēršanu.
Tuvākajās nedēļās, paaugstinoties gaisa temperatūrai, darbi turpināsies ar vēl lielāku intensitāti, jo Stacijas ielas rekonstrukcija, kas ir viens no sarežģītākajiem brauktuvju pārbūves projektiem Valmierā, jāpabeidz līdz šā gada 1.septembrim.
LETA jau ziņoja, ka Stacijas ielas rekonstrukcijas projekta kopējās izmaksas ir 3 819 891 lats, tajā skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējums – 3 246 907 lati.
Šajā gadā otrs nozīmīgākais ielu infrastruktūras pārbūves projekts tiks īstenots, rekonstruējot Beātes, Limbažu, Rubenes, Matīšu un Mālu ielas krustojumu. Jau tuvākajās nedēļās tur sāksies apakšzemes komunikāciju izbūve, kas tiks veikta ar Eiropas Savienības Kohēzijas fonda (ES KF) atbalstu. Savukārt krustojuma pārbūve un infrastruktūras izveide – ar Eiropas Savienības Reģionālās attīstība fonda (ERAF) atbalstu. Projekta kopējā vērtība ir 398 000 latu.
Lai uzlabotu satiksmes drošību krustojumā, kur satiekas Beātes, Limbažu, Rubenes, Matīšu un Mālu iela, paredzēts izbūvēt rotācijas apli, tiks ierīkoti gājēju un velosipēdistu celiņi, kā arī tiks uzstādīts atbilstošs ielu apgaismojums. Arī šo projektu plānots pabeigt līdz 1.septembrim.
Pašlaik Valmieras pilsētas pašvaldība atturīgi prognozē tilta pār Gauju rekonstrukcijas darbu sākšanas un noslēguma termiņus. Izsludināts konkurss par darbu veicēju, taču jau pašlaik saņemtas vairākas sūdzības par konkursa nolikumu. Līdz ar to projekta gaita atkarīga no procesa virzības – iepirkuma procedūras un citiem pasākumiem -, kā arī konkursa rezultātā piedāvātajiem tehniskajiem risinājumiem – pagaidu tilta uzstādīšanu/neuzstādīšanu darbu laikā, pagaidu tilta ekspluatēšanas iespējām ziemas mēnešos un citiem.
Šogad Valmierā tiks pabeigta Matīšu šosejas rekonstrukcija. Savukārt tuvākajās dienās tiks sākta ielu bedrīšu remontēšana ar karsto asfaltu, jo āra gaisa temperatūra kļūst piemērota šādu darbu kvalitatīvai veikšanai.
Vēl šajā gadā ES KF līdzfinansētajā projektā “Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Valmieras pilsētā II kārta” pilsētā daudzviet norisināsies ūdensvadu un kanalizācijas tīklu izbūve, kas valmieriešiem, īpaši autovadītājiem, noteiktā laika periodā radīs zināmas neērtības.
Projekta kopējās izmaksas ir 10 935 920 lati, no tiem 7 738 574 latus finansēs Eiropas Savienības Kohēzijas fonds, savukārt 29,2 % jeb 3 197 346 latus – SIA “Valmieras Ūdens”.
LETA
Komentāri