AS “Latfood” operatīvā informācija liecina, ka šogad vasaras saulgriežu svētku nedēļā “Ādažu čipsu” produkcijas pārdošanas apjomi pieauga par 30%, salīdzinot ar pirmssvētku laiku, informēja “Latfood” pārdošanas direktors Vilnis Vorobjovs.
“Esam novērojuši, ka pircēji aizvien biežāk izvēlas sāļās uzkodas dažādu svinību un brīvdabas pasākumu laikā. Visspilgtāk šī tendence parādās tieši pirmssvētku nedēļā, kad iedzīvotāji, gatavojoties vasaras saulgriežu svinībām brīvā dabā, priekšroku dod dažādām vieglām uzkodām un našķiem,” sacīja Vorobjovs.
Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī šogad uz Jāņiem bija vērojams “Mājas čipsu” pārdošanas apjomu pieaugums, kas jūnijā palielinājies par 240%, tādējādi divarpus reizes pārsniedzot pārdošanas apjomus maijā. “Tas norāda uz to, ka iedzīvotāji Līgo svētkos priekšroku dod pārbaudītām vērtībām – vietējiem produktiem un tradicionālai garšai,” rezumēja Vorobjovs.
“Latfood” dibināta 1993.gadā un ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā ar 40% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.
Čipsu gatavošanai “Latfood” katru gadu iepērk vidēji 11 000 tonnu kartupeļu no 20 Latvijas zemnieku saimniecībām.
AS “Latfood” apgrozījums pagājušajā gadā samazinājies par 14,6%, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informācija. Ja uzņēmuma apgrozījums 2008.gadā bija 9,93 miljoni latu, 2009.gadā tas kritās līdz 8,48 miljoniem latu. Kompānija pērn strādājusi ar 69 084 latu zaudējumiem, savukārt 2008.gadā “Latfood” strādāja ar 256 718 latu peļņu.
NOZARE.LV
Komentāri