Lai noskaidrotu šos atgadījumus, “Druva” lūdza sniegt atbildi Latvijas Pasta reģionālās nodaļas pārvaldniekam Jurim Eglītim.
“Sūtījumu paku pieņemšanai un nodošanai paredzēts atsevišķs lodziņš. To noformēšanai nepieciešama garāka procedūra, tādēļ rinda veidojas. Visu veidu maksājumus var veikt pie jebkura lodziņa,” informēja J. Eglītis. Lai rinda neveidotos, vai paku un ierakstīto vēstuļu nosūtīšanai nevajadzētu atvērt vēl vienu lodziņu? “Lai mazinātu rindas un atslogotu klientu apkalpošanas nodaļas darbu, paredzēts izveidot papildus sūtījumu nodaļas jeb punktus pilsētas centra attālākajās vietās. Pirmo šādu pasta punktu izveidosim L. Paegles ielā. Vēl tādus plānojam atvērt pie Cēsu rajona slimnīcas un Bērzainē. Šiem pasta punktiem būs garāks darba laiks, lai strādājošie varētu saņemt pasta pakalpojumus arī pēc darba.” J. Eglītis informēja, ka pašlaik notiek sarunas par telpām, kur pasta punktus izvietot. Runājot par apkalpojošā personāla attieksmi pret klientiem, J. Eglītis atzina, ka par šo sūdzība ir izbrīnīts, jo visi strādājošie ir informēti par darba kultūru. Viņš solīja nākamajā darbinieku sapulcē par šo jautājumu runāt stingrāk. J. Eglītis atzina, ka 5.oktobrī, dienā, par kuru stāsta vēstule, divu darbinieču slimības dēļ apkalpojošais personāls nestrādā-ja pilnā sastāvā. Viņš lūdza, ja
klientiem ir kādas neskaidrības vai rodas domstarpības ar pasta darbiniekiem, nākt pie viņa personīgi.
Komentāri