Gada laikā SIA “Venden” saņēmusi vairākas nopietnas atzinības zīmola attīstības, pārdošanas kvalitātes un augsta servisa jomā. Kā secina uzņēmuma mārketinga direktors Andris Bugnēvics, tas 2006.gadā ļāvis SIA “Venden” kļūt par sabiedrības un ekspertu atzītu uzņēmumu.
Novembra vidū Latvijas kvalitātes asociācijas un Ekonomikas ministrijas rīkotajā ikgadējā vadības konferencē saņemta “Hansabankas” klientu apkalpošanas gada balva lielo uzņēmumu grupā. Vērtēšanas laikā neatkarīgi eksperti veica klientu aptauju, izdarīja vairākus kontrolpirkumus, ka arī analizēja uzņēmuma izveidoto pieeju klientu apkalpošanā, tās pamatotību un sasniegtos rezultātus.
Baltijas zīmolu čempionātā “Baltic Brand Formula 2006”, kas šogad notika trešo reizi, „Venden” zīmols tika atzīts par veiksmīgāko Latvijā nominācijā “Business to Business”. Savukārt laikraksta “Dienas Bizness” organizētajā ikgadējā konkursā “Pārdošanas Tīģeris” uzņēmuma pārdošanas departamenta speciālisti ieguva atzinību kā kompetentākie, novatoriskākie un uz klientiem orientētākie produkta pārdevēji.
“Augstās atzinības ir ļoti svarīgs apliecinājums uzņēmuma veiksmīgai attīstībai desmit gadu garumā Latvijas tirgū. Ceļš uz to bijis gana sarežģīts un ilgs, jo uzņēmums savā biznesa kategorijā bija pirmais ar klientu izpratnei savulaik ļoti sarežģītu produktu – ūdeni. Savas darbības laikā mums bija jācenšas lauzt uztura kultūras stereotipus un cilvēku izpratni par ūdens nozīmi ikdienā,” atzīst A.Bugnēvics.
Kā apliecinājums uzņēmuma attīstības un klientu apkalpošanas īstenotajai politikai ir SIA “Venden” tirgus daļa savā biznesa jomā, kas tagad veido vairāk nekā 70 procentus.
Komentāri