Sākot no 8. līdz pat 31.martam, ikgadējā servisa mēneša ietvaros, visās Swedbank filiālēs darbadienās rītos – no atvēršanas brīža līdz plkst. 11
– notiks konsultācijas par elektronisko pakalpojumu (iemaksas un izmaksas bankomātu lietošana, internetbankas un karšu lietošana u.c.) izmantošanu.
Pieteikties konsultācijai varēs filiālēs uz vietas – pie darbinieka, kurš atradīsies pie internetbankas datora. Darbiniekus varēs atpazīt arī pēc vārda kartes „Nāc un vaicā man!”.
Apmācībās varēs saņemt praktiskas zināšanas, kā ērti, izdevīgi un droši lietot populārākos ikdienas banku pakalpojumus. 2009.gada beigās jau 72% no visiem Swedbank karšu darījumiem bijuši pirkumi un tikai 28% skaidras naudas izņemšanas darījumi. Savukārt kopējais elektronisko norēķinu īpatsvars pagājušā gada beigās sasniedza 98,5%.
„Klientu aptaujas liecina, ka mūsdienās finanšu jomā cilvēkiem arvien svarīgāka ir ērta, saprotama un vienkārša ikdienas dzīve. Kā arī profesionāls padoms, kā to padarīt ērtāku, drošāku un izdevīgāku. Apmācības par elektroniskajiem pakalpojumiem ir laba iespēja uzzināt gan pamata lietas, gan aktualitātes savas ērtākas finanšu ikdienas veidošanā. Vienkāršs piemērs – internetbankā cilvēks var pats veikt savus maksājumus klients, neizejot no mājas un patērējot vidēji tikai 15 minūtes mēnesī!” komentē Ināra Tiltiņa, Swedbank Ikdienas pakalpojumu daļas vadītāja.
Swedbank dati liecina, ka iedzīvotāju ikdienas naudas lietās turpinās finanšu paradumu maiņa, pieaugot karšu norēķinu skaitam un internetbankas lietošanas aktivitātei, un samazinoties skaidras naudas lietošanas īpatsvaram bankas klientu vidū.
Swedbank ir plašākais naudas izmaksas un iemaksas bankomātu tīkls Latvijā – 298 naudas izmaksas automāti un 75 naudas iemaksas bankomāti. Savukārt Swedbank internetbanka pērn jau septīto gadu pēc kārtas tika atzīta par labāko Latvijā profesionālajā Metasite Business Solutions pētījumā “Baltic E-Banking Report 2009”.
Komentāri