Visu marta mēnesi Labsserviss.lv projekta ietvaros norisinājās kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, kuras laikā uzņēmumi un visa sabiedrība tika aicināti pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā, uzslavējot labu apkalpošanu. Kampaņā piekto gadu iesaistījās arī Valmieras pilsētas pašvaldība. Piektdien, 9.aprīlī tika paziņoti kampaņas laikā uzslavētākie uzņēmumi desmit dažādās nozarēs.
Kampaņas galvenā partnera „Swedbank” īpašā atzinība par iedvesmojošu piemēru servisa
nozīmības līmeņa celšanā valsts un pašvaldību sektorā tika izteikta Valmieras pilsētas pašvaldībai.
AS „Swedbank” Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja un valdes locekle Latvijā Oksana Sivokobiļska, pasniedzot balvu, atzina, ka Valmieras pilsētas pašvaldības paveiktais klientu apkalpošanā un sadarbībā ar dažādām sabiedrības grupām, īpaši jauniešiem, kalpo kā piemērs arī citām valsts institūcijām un pašvaldībām.
Savukārt Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Inesis Boķis pauda, ka kampaņas īpašā atzinība ir novērtējums pašvaldības mērķtiecīgai darbībai apmeklētāju apkalpošanā vairāku gadu garumā. Patīkami, ka pašvaldības klientu darbu novērtējusi AS „Swedbank”, kas savā darbībā vadās pēc augstiem klientu apkalpošanas standartiem.
„Labs serviss jeb profesionāla klientu, apmeklētāju apkalpošana jau sen nav svešs vārdu savienojums nedz valsts iestādēm, nedz pašvaldībām, jo ik dienu savā darbā mēs primāri strādājam iedzīvotājiem. Laba servisa piemērs ir pašvaldībā izveidotais Apmeklētāju apkalpošanas centrs. Tā ir „pirmā pietura”, kur iedzīvotājs nonāk, vēršoties Valmieras pilsētas pašvaldībā. Efektīva pārvaldība un labs serviss ir arī privātā un publiskā sektora sadarbība, dialogs un saruna. Valmieras pilsētas pašvaldība to realizē Uzņēmēju konsultatīvās padomes ietvaros. Pašvaldībā izveidotas arī jaunatnes lietu, sporta attīstības un sociālo jautājumu konsultatīvās padomes.”
Inesis Boķis arī piebilda, ka „Swedbank” sarūpētās balvas ir ikviena pašvaldības speciālista darba novērtējums, un pauda cerību, ka tās kalpos kā motivācija turpmākam darbam.
„Mēs nekautrējamies atzīt, ka joprojām mācāmies, taču mēs arī lepojamies un dalāmies ar pieredzi un zināšanām. Tāpat zinām, ka esam ļoti dažādi, kādreiz gadās neizpratne, kļūdas, kam nevajadzētu pārtapt bezgalīgā abpusējā aizvainojumā, dusmās un sūdzībās. Tāpēc aicinu valmieriešus vērsties droši pie vadītājiem- gan struktūrvienību, gan domes un administrācijas, arī deputātiem, un kopīgi meklēsim atbildes un risinājumus!,” uzsver Inesis Boķis.
Jāpiebilst, ka pērn Valmieras pilsētas pašvaldība saņēmusi Laba servisa mēneša kampaņas „Uzslavē labu servisu!” speciālo atzinību kā aktīvākā pašvaldība. 2008.gadā Valmieras pilsētas pašvaldība saņēmusi arī Efektīvas pārvaldības gada balvu.
Šogad Laba servisa mēneša kampaņā piedalījās 67 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz tūkstoš apkalpošanas vietas visā Latvijā. Uzņēmumu aktivitāte liecina, ka tie apzinās klientu attiecību un klienta viedokļa nozīmi, jo tieši personiskā, emocionālā saikne ar klientu palīdz būt pārākiem par konkurentiem. Pilns dalībnieku saraksts apskatāms mājas lapā www.labsserviss.lv.
Kampaņa izpelnījās īpaši lielu uzmanību no sabiedrības puses, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu apkalpošanu, kas, pēc kampaņas organizatoru domām, liecina par sabiedrības domāšanas veida maiņu un vēlmi novērtēt pozitīvo. Uzslavēt bija iespējams, zvanot vai sūtot bezmaksas īsziņu 1188, aizpildot anketu apkalpošanas vietās vai mājas lapā www.labsserviss.lv.
Komentāri