Ceļojošā karikatūru izstāde „ZINI MĒRU!”, kas aicina aizdomāties par samērīgu un atbildīgu alkohola lietošanu, līdz 29.augustam apskatāma arī tirdzniecības tīkla „Maxima” lielveikalā Valmierā, G.Apiņa ielā 10a. Izstāde ir sociāls projekts, ko veidojusi Latvijas Alkohola ražotāju un tirgotāju apvienība (ARTA) sadarbībā ar lielveikalu tīklu „Maxima”, izmantojot tematiski atlasītas karikatūras no kādreiz slavenā izdevuma „Dadzis” padomju laika numuriem.
Ceļojošā karikatūru izstāde šovasar apceļo vairākas Latvijas pilsētas un jau viesojusies Rīgā, Ogrē, Saldū un Jelgavā. Izstādi veido tematiski atlasītas karikatūras žurnāla „Dadzis” 1975.-1986.gada numuriem, kas izsmej pārmērīgas alkohola lietošanas sekas, kandžas dzīšanu un mākslas valodā liek aizdomāties par to, ka mērs ir labākā vērtība.
„Mērs ir labākā attieksme runājot par jebkuru lietu, tajā skaitā alkoholisko dzērienu lietošanu”, uzsver apvienības ARTA pārstāvji, „tādēļ aicinām cilvēkus aizdomāties par alkohola pārdozēšanas bēdīgajām sekām. Mūsuprāt, „Dadzis” un karikatūras – tā ir veselīga nostaļģija, kas uzrunā saprotamā valodā ikvienu cilvēku”.
Šī ir otrā sociālā akcija, ko organizē Latvijas alkohola ražotāju un tirgotāju apvienība. Pagājušā gada vasarā, Līgo svētku priekšvakarā apvienība ARTA sadarbībā ar „Maxima Latvija” rīkoja akciju „Pārbaudi sevi pirms sēdies pie stūres”, dāvinot 1000 vairākkārtīgi izmantojamos alkometrus un aicinot būt atbildīgiem, un nebraukt dzērumā.
„Latvijas alkohola ražotāju un tirgotāju apvienība” (ARTA) tika izveidota 2009.gada februārī. Tā apvieno lielākos Latvijas alkohola nozares ražotājus un izplatītājus. Apvienība darbojas kā alkoholisko dzērienu industrijas eksperts, pārstāvot nozares kompāniju interešu atbalstu un iestājas par atbildīgu un saprātīgu alkohola lietošanas vidi Latvijā.
Komentāri