Visvairāk skatītais televīzijas kanāls septembrī bijis LNT, kura vērošanai veltīti 16,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras “TNS Latvia” televīzijas kanālu auditorijas pētījums.
Otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 ar 14%, bet trešajā – kanāls Pirmais Baltijas kanāls (PBK) ar 11%. Kanāla LTV1 vērošanai veltīti 7,5%, kanāla “RTR Planeta Baltija” – 5,3%, bet kanāla “3+ ” vērošanai – 4,3%.
Savukārt kanāla LTV7 vērošanai veltīts 4,1%, kanāla TV5 Rīga – 3,9% un kanāla TV6 – 2,8%. Kanālam “REN Baltija” veltīti 2,3%, kanālam PBMK – 0,6% un kanālam OE – 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 25,4%, bet video un DVD vērošanai – 2,1%.
Laiks, ko vidēji dienā viens televīzijas skatītājs pavadījis pie televīzijas ekrāna šī gada septembrī, bija 4 stundas un 47 minūtes, kas ir par 11 minūtēm vairāk nekā šī gada augustā. Igaunijā viens televīzijas skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis 5 stundas un 4 minūtes vidēji dienā, savukārt Lietuvā – 4 stundas un 37 minūtes vidēji dienā.
Septembra programmu topa pirmajā vietā ierindojies seriāls “UgunsGrēks 4” kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,4% jeb 226 400 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā – “Latvijas zelta talanti 2010” kanālā LNT. Šo šovu vērojuši vidēji 10%, jeb 217 700.
Savukārt trešajā vietā – “Līderu debates. Premjeri” kanālā LNT, šo raidījumu vērojuši vidēji 10% jeb 216 600 Latvijas iedzīvotāju.
Programmu top 20 iekļuvuši arī raidījumi: “Ekstrasensu cīņas 8”, TV3 ziņas, LNT ziņas un “Degpunktā”.
Skatītāko pārraižu vidū iekļuvuši arī šovi: “Dziedošās ģimenes” kanālā LNT un “Dziedi ar zvaigzni 2. Milžu cīņas” kanālā TV3.
“TNS Latvia” mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs atzīst, ka šovu tiešraides tiek pārraidītas vienlaicīgi, bet daļa skatītāju labprāt skatītos abus šovus, par ko liecina pārslēgšanās no viena šova uz otru.
Kā liecina “TNS Latvia” apkopotie dati, “Dziedošās ģimenes” kopā vērojuši 938 800, bet šī šova unikālā auditorija bijusi 226 200. Savukārt šovu “Dziedi ar zvaigzni 2. Milžu cīņas” kopā vērojuši 907 600, bet tā unikālā auditorija – 195 000. Kādu no šiem abiem raidījumiem kopā redzējuši 1 133 800, bet abu šovu kopējā auditorija ir 712 600 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
NOZARE.LV
Komentāri