Apavu mazumtirgotāja “Euroskor Latvijā” (“Euroskor”) apgrozījums pagājušajā gadā Latvijā bija gandrīz astoņi miljoni latu, kas ir par 11% vairāk nekā 2011.gadā, aģentūru LETA informēja uzņēmuma mārketinga vadītāja Māra Andersone.
Pārdošanas apjomu pieaugumu uzņēmums skaidro gan ar kopējo ekonomikas izaugsmi valstī, kas veicināja to, ka pircēji ir atsākuši tērēt vairāk naudas apavu iegādei, gan ar uzņēmuma attīstības plāna sekmīgu realizāciju.
“Euroskor” valdes loceklis Aldis Lūsis stāsta, ka “aizvadītajā gadā liela nozīme bija dažādām cenu aktivitātēm, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo rudens un ziemas sezonu notika neraksturīgi ātri un deva pozitīvu rezultātu jaunu pircēju piesaistīšanā”.
Lūsis prognozē, ka 2013.gadā apgrozījuma temps būs mazāks un pieaugs izmaksu spiediens, neskatoties uz to, uzņēmuma apgrozījuma pieaugums tiek plānots 7% apmērā. 2012.gadā uzņēmums, investējot gandrīz 300 tūkstošus eiro (210 000 latu), atklāja jaunu “Clarks” un “ECCO” veikalu, kā arī veica rekonstrukciju diviem “Euroskor” un vienam “ECCO” veikalam. Tāpat uzņēmums izstrādāja jaunu dizaina koncepciju visiem “Euroskor” veikaliem un sāka savas darbības paplašināšanu bērnu apavu segmentā, attīstot jaunu veikala konceptu – “Euroskor Mini”.
Šobrīd uzņēmumam “Euroskor” Latvijā ir 35 veikali – 19 “Euroskor” zīmola veikali, trīs “Euroskor MINI”, seši “Ecco”, divi “Lloyd”, trīs “Tamaris” un divi “Clarks” veikali. Kā ziņots, 2011.gadā uzņēmuma apgrozījums palielinājās par 2%, sasniedzot 7,23 miljonus latu. Kompānija dibināta 1991.gadā un nodarbina vairāk nekā 140 cilvēkus. Kā liecina “Firmas.lv” informācija, SIA “Euroskor Latvijā” īpašnieki ir Jānis Andersons ar 70% kapitāldaļu, Ēriks Zarahovičs – 20% kapitāldaļu, Raitis Zarahovičs – 10% kapitāldaļu. Uzņēmums reģistrēts 1991.gada 12.februārī, tā pamatkapitāls – 250 000 latu.
NOZARE.LV
Komentāri