Asfaltētās ielās bedrīšu lāpīšana Cēsīs notiek gandrīz visu gadu, jo, kaut katru gadu kāda iela iegūst jaunu asfaltētu segumu, visas atjaunot nevar. Asfalta “lāpīšanu”
veic Cēsu uzņēmums “Remonts KP”, kuram ir liela pieredze šajā jomā. Firma kā viena no pirmajām Latvijā sāka remontēt bedres, izfrēzējot veco asfaltu un tikai tad ieklājot jauno. Šāda tehnoloģija ir izturīgāka, neļaujot bedrei atkal atgrieztiesvecajā vietā.
Cēsu domes komunālās nodaļas vadītājs Igors Mercs norādīja, ka “Remonts KP” ziemā sekojis ielu stāvoklim, aizlāpot lielākās bedres pilsētas ielās: “Tagad darbi sākušies īpaši intensīvi. Bedres likvidē, lejot karsto asfaltu. To labāk var iestrādāt, un tas ir izturīgāks. Tiek apsekotas maģistrālās ielas, kā arī tās, kurās liela transporta intensitāte. Braucējiem varbūt tas sagādā neērtības, bet tās ir īslaicīgas. Pēc remonta ielas tomēr kļūst labākas.”
Tas, ka katru gadu kādu ielu noasfaltē, nemazina labojamo bedrīšu kopplatību, jo, kā atzīst “Remonts KP” vadītājs Ojārs Cēderštrēms, aug braucēju prasības: “Mašīnu skaits palielinās, aizvien vairāk ir jaunu, un autovadītāji vēlas arvien labākus ceļus. Tāpēc strādājām arī ziemā, cenšoties Cēsu ielas noturēt salīdzinoši labā līmenī. Apsveicami, ka ielu segumi tiek atjaunoti, bet jāņem vērā arī tas, ka neviens jaunais segums nebūs mūžīgs. Pēc gadiem desmit pa kādam ielāpam vajadzēs arī ielām, kuras tagad ir labā stāvoklī. Tāpēc sekojam līdzi situācijai pilsētā, lai vajadzības gadījumā ātri reaģētu.”
I.Mercs stāvokli pilsētas asfaltētajās ielās novērtēja kā apmierinošu, norādot, ka šogad vairākas ielas iegūs jaunu segumu, un darbi ielu infrastruktūras sakārtošanā turpināsies.
Komentāri