Somijas ātrās ēdināšanas tīkls “Hesburger” noslēdzis sadarbības līgumu ar Latvijas ražotāju SIA “SunCrisp” par burkānu piegādi Baltijas restorāniem, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “Hesburger” attīstības direktore Ieva Salmela.
Šis ir jau otrais darījums, ko “Hesburger” noslēdz ar Latvijas ražotāju. Pērn septembrī tika sākta sadarbība ar piena pārstrādes koncernu “Food Union” par piena iepirkumu Baltijas valstu restorāniem.
“Ar šo sākto sadarbību “Hesburger” apliecina, cik svarīgi ir būt ne tikai investoram un darba devējam Latvijā, bet arī sadarboties ar vietējiem uzņēmumiem produkcijas iepirkumos. Turklāt vietējiem ražotājiem paveras arī eksporta iespējas, jo produkcija tiek iepirkta visam reģionam – restorāniem ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā. Kopumā burkāni tiks piegādāti vairāk nekā 90 restorāniem Baltijas valstīs,” sacīja Salmane.
Savukārt “SunCrisp” vadītājs Harolds Bulmanis atzina, ka uzņēmums ir vienīgais Baltijā, kas nodarbojas ar mazo burkānu audzēšanu un fasēšanu.
“Izņemot mūs, neviens Baltijā nespecializējas uz kraukšķīgo uzkodu burkānu audzēšanu. Tie tiek audzēti no īpašām šķirnēm, kurām ir izteiktas labas un saldas garšas īpašības. Vasaras sezonā burkāni tiek audzēti 20 hektāros Babītes novadā Salas pagastā, bet pēc tam tie tiek sagatavoti tirdzniecībai turpat “SunCrisp” ražotnē,” sacīja Bulmanis.
Kā ziņots, “SunCrisp'' kopš 2011.gada piegādā burkānus arī ēdināšanas pakalpojumu sniedzējam “McDonald's”.
“SunCrisp” dibināts 2008.gada oktobrī, tā īpašnieki ir norvēģu uzņēmēji. Uzņēmums nodarbina 33 darbiniekus. 30% “SunCrisp'' produkcijas veido eksports uz Norvēģiju.
Uzņēmuma apgrozījums 2011.gadā bija 533 613 lati salīdzinājumā ar 142 824 latiem 2010.gadā. Uzņēmuma zaudējumi 2011.gadā sasniedza 110 131 latu salīdzinājumā ar 343 latu zaudējumiem 2010.gadā.
“Hesburger” apgrozījums Latvijā 2011.gadā sasniedzis gandrīz desmit miljonu latu apgrozījumu, kas ir par aptuveni 40% jeb trijiem miljoniem latu vairāk nekā 2010.gadā.
NOZARE.LV
Komentāri