Jūnijā “Cēsu alus” atklāja jaunā ražošanas kompleksa otro kārtu. Uzstādīja jaunu pet pudeļu pildīšanas līniju un jaunu vārītavu. Šīs iekārtas ir vienas no modernākajām Baltijā. “Vērtējot darba rezultātus, veiksmīgi esam strādājuši visos produkcijas segmentos. Visievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts “ Cēsu alus” pamatsegmentā – alus ražošanā, jo pirmajos deviņos mēnešos esam pārdevuši 19 miljonu litru alu, kas ir par 18 procentiem vairāk, nekā pērn,” stāstīja valdes priekšsēdētāja.
“Cēsu alus” patlaban aizņem apmēram 17 procentus no alus tirgus Latvijā un ir otra lielākā alus darītava valstī. Ievērojumi apjomi šī dzēriena pārdošanā sasniegti vasaras mēnešos. Šogad ieviestas vairākas jaunas alus šķirnes. E. Sietiņsone informēja, ka februārī tirgū parādījās alus Red imperial, kas ir pirmais klasiskais sarkanais alus Latvijā. Viņa pastāstīja, ka Eiropā sarkanais alus ir iecienīts jau ilgāku laika periodu, lai gan Latvijā tas līdz šīm netika ražots.
“Tumšā alus baudītājiem sagādāta īpaša velte – Cēsu Light Tumšais tika pasniegta šā gada pavasarī. “Pastāv uzskats, ka tumšais alus ir stiprāks, bet mēs izmēģinājām un radījām arī tumšu vieglo alu. Tas ātri kļuva iecienīts, sevišķi sieviešu vidū,” informēja E. Sietiņsone.
Vēl viens jaunums, kas līdz šim Latvijā nebija pieejams – alus skārdenēs ar folijas vāciņu. “Cēsu alus” sāka realizēt šo alu, piedāvājot higiēniskāku alus baudīšanu. Pateicoties folijas vāciņam, ko noņem pirms skārdenes atvēršanas, uz tās nenonāk putekļi vai netīrumi,” skaidroja E. Sietiņsone.
Vasara vidū “Cēsu alus” ieviesa vēl vienu jaunumu – Cēsu vēsturei veltīto Vendu alu, kas tika radīts par godu Cēsu 800 gadu jubilejai. No šī alus pārdošanas santīmu no pudeles kompānija ziedo Cēsu viduslaiku pils saglabāšanai. Šobrīd savākti jau 200 tūkstoši santīmu.
“Tikpat veiksmīgi esam strādājuši bezalkoholisko dzērienu jomā. 1. septembrī bērniem sākām piedāvāt limonādi Limpo skārdenēs.
Komentāri