Alekss Rubins Viennozīmīgi, internets bija pārsātināts ar ziņām. Es pat redzēju sižetu CNN: http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/10/26/latvia.meteorite/index.html! Pasaule vēl nav paspējusi nomierināties pēc „Nothing Special!” fenomena, bet mēs jau atkal esam topā. Protams, „Tele2” apmaksās visus zaudējumus. Tas pat nav apspriežams… Tikai kurš tad novērsīs tos zaudējumus, kas tiek radīti valstij, kurā notiek šāda veida bizness?
Es neesmu jurists, bet no pirmā acu uzmetiena varu teikt, ka te izskatās pēc sazvērestības, pēc līdzdalības bīstamas situācijas izraisīšanā, pēc mēģinājuma ietekmēt valsts struktūras, pēc citu cilvēku piespiešanas melot valsts ierēdņiem. Tāds savdabīgs mārketings – vistīrākā blēdība. Kas attiecas uz mārketinga paņēmieniem, tad ko Jūs teiktu gadījumā, ja Jūs aplaupītu, bet nākamajā dienā pateiktu, kas tas bija vien joks? Un visu nozagto mantu atdotu Jums atpakaļ? Kā tad Jūs justos?
Esmu vienisprātis ar iekšlietu ministri Lindu Mūrnieci – likums jokus nesaprot. Un vispār tādas konkurences apstākļos es brīnos, kāpēc mums vēl nepiemaksā par to, ka mēs izmantojam to vai citu mobilo sakaru operatoru? Varbūt Juris Kaža zinās atbildi uz šo jautājumu… 🙂
Diemžēl pagaidām mēs tikai mācāmies sevi pārdot pasaules tirgū. Mums jāspēj ļoti precīzi definēt reklāmas akciju vērtība dažādās perspektīvās. „Tele2” ieguvums ir skaidrs. Valsts ieguvums – negatīvs. Ieekonomējot naudu reklāmas kampaņai, „Tele2” faktiski ir noniecinājuši jebkuru mūsu ieguldījumu (starp citu, no mūsu pašu līdzekļiem) valsts tēla radīšanā. Jāatgādina, ka valsts tēls ir pamats valsts konkurētspējīgas priekšrocības izveidei.
Lūk, lasīju reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka komentāru: http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=612958 … Patiešām gribētos dzirdēt līdzīgus piemērus no pasaules prakses.
Varbūt, viņaprāt, arī 9/11 notikumi ir „AlQaeda” reklāmas akcija?
LETA, nozare
Komentāri