Aizvadītajās nedēļās Latvijas Pasts mobilizēja visus resursus, lai novērstu kļūmes preses piegādes datorsistēmā un veiktu nozīmīgus uzlabojumus abonēto preses izdevumu piegādes atjaunošanā. No 15. janvāra Latvijas Pasts aicina klientus pieteikties kompensācijas saņemšanai par traucējumiem abonētās preses piegādē.
Latvijas Pasta nodaļās, kā arī uzņēmuma mājas lapā internetā (www.pasts.lv) ir pieejamas pretenziju anketas, ar kuru palīdzību klienti var pieteikties kompensācijas saņemšanai par aizkavēto abonētās preses piegādi. Anketās ir jānorāda nesaņemto izdevumu nosaukumi, laiks, līdz kuram nav piegādāts attiecīgais preses izdevums, precīza kontaktinformācija, vēlams pievienot abonēšanas kvīts vai preses izdevuma rēķina apmaksas kopiju. Lauku rajonos iedzīvotāji pēc kompensāciju anketām var vērsties arī pie pastniekiem. Pēc anketu apkopošanas Latvijas Pasts informēs katru klientu par kompensācijas iespējām.
Atbilstoši iepriekš solītajiem preses abonēšanas sistēmas uzlabojumiem, šobrīd preses piegāde tiek nodrošināta gandrīz visiem iedzīvotājiem. Šodien abonētās preses piegādi apgrūtina vētras radītās sekas. Ja tomēr klients nesaņem visu abonēto presi, lūgums zvanīt uz tālruni 8008001.
Latvijas Pasts vēlreiz atvainojas saviem klientiem un darīs visu, lai tamlīdzīgas situācijas neatkārtotos un spētu saglabāt klientu uzticību.
Sola, taču nepilda. Pirmdien par joprojām nesaņemto “Druvu” sūdzējās Aina Karlsone no Līgatnes ielas 42. Otrdien – Irina Kļaviņa no Raiskuma pagasta Auciema. Joprojām “Druvu” nesaņem neviens ārpus mūsu rajona dzīvojošais abonents, kaut šo problēmu solīja atrisināt jau pagājušās nedēļas nogalē.
Komentāri