Latvijas uzņēmēji ir aicināti piedalīties pirmajā un vienīgajā franšīzes izstādē Baltijas valstīs, kas notiks BRAND4BALTIC 2012 “Vilnius Franchising Day” konferences ietvaros š.g. 26.septembrī Viļņā, Lietuvā.
Pagājušajā gadā BRAND4BALTIC 2011 konferencē piedalījās vairāk nekā 200 dalībnieku. Šogad konferences diena tiek papildināta ar Franšīzes kompāniju izstādi, kuras laikā varēs veidot sadarbību starp franšīzes devējiem no dažādām pasaules valstīm un potenciāliem franšīzes ņēmējiem Baltijas reģionā.
Konferences laikā būs iespējams uzklausīt tādus atzītus franšīzes ekspertus kā Starptautiskā franšīzes centra pārstāvi Ījanu Martinu (Iain Martin) no Lielbritānijas, Rosintes Restaurants pārstāvi Svetlanu Kņazevu (Svetlana Knyazeva) no Krievijas un Peniju Hopkinsoni (Penny Hopkinson) no Lielbritānijas, kas pārstāvēs Manual Writers International.
Izstādē piedalīsies vairāki Eiropā zināmu zīmolu pārstāvji – tostarp Baskin Robins, MyCulture, Invitro, Floral Image, REMAX, Blow Dry Bar, Essential Beauty, Intelligent Accounts, Pizzemporio, Alfredo’s Gallery un citi.
Sīkāka informācija, pasākuma programma, kā arī franšīzu saraksts pieejams šeit: ŠEIT
Dalībnieku reģistrācijas forma atrodama šeit: ŠEIT
Konference tiek rīkota projekta „Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu pievilcības franšīzei pētījums” ietvaros, kuru līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds. Tāpat šī projekta ietvaros pagājušajā gadā tika izdota grāmata „Franšīzes iegūšana: autostrāde uz veiksmi biznesā”, kas paredzēta uzņēmējiem, kuri interesējas par franšīzi un apsver iespēju sākt savu uzņēmējdarbību uz franšīzes pamata. Grāmatu var lejuplādēt šeit: http://lddk.lv/index.php?main=77&p=1782
Projekts „Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu pievilcības franšīzei pētījums”
Projekta mērķis ir arī paaugstināt Lietuvas un Latvijas investoru zināšanu līmeni par franšīzi un veicināt sadarbību starp Lietuvas un Latvijas investoriem un franšīzes tīkliem, kas interesējas par ienākšanu šajos reģionos. Projekta realizēšana ļauj identificēt un atklāt Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu potenciālu starptautisko franšīzes iespēju izmantošanas jomā. Tas veicinās kopējo reģiona ekonomisko izaugsmi, jaunu darba vietu radīšanu un jaunu franšīzes devēju un ņēmēju rašanos.
Komentāri