Saistībā ar 20.gadadienu kopš uzņēmuma dibināšanas SIA “Spilva” laidusi apgrozījumā produktus “Tomātu mērce” un “Mārrutki” ar etiķetēm, ar kādām šos produktus pazina pirms 20 gadiem, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma pārstāvji.
“Ar retro etiķetēm ir saražots 100 000 “Tomātu mērces” un 40 000 “Mārrutku” burciņu. Divi senākie un vieni no atpazīstamākajiem produktiem izvēlēti, lai atsauktu atmiņā, kāda tolaik izskatījās produkcija veikalu plauktos,” sacīja “Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Kopumā “Spilvā” 20 gadu laikā saražots 140 000 tonnu produkcijas, no kuras aptuveni trešdaļa ir tomātu mērces un kečupi. Joprojām vieni no pieprasītākajiem produktiem ir “Tomātu mērce”, “Mārrutki”, “Tomātu mērce ar ķiplokiem”, “Sinepes” un “Latgales salāti”.
Patlaban ar “Spilvas” zīmolu pazīstami aptuveni 600 dažādu produktu, no kuriem 79,2% tiek ražoti uzņēmuma ražotnē Babītes novada Spilvē.
Kā ziņots, “Spilvas” peļņa pērn sasniegusi 477 684 latus, kas ir par 28% vairāk nekā 2010.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 370 483 latus. Kopējais apgrozījums 2011.gadā bija 12 miljoni latu, kas ir par 8,1% vairāk nekā 2010.gadā.
“Spilva” darbību sāka 1992.gadā. Uzņēmuma produktu klāstā ir ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas – tomātu mērces un kečupi, majonēzes, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, sulas, tējas un garšvielas.
“Firmas.lv” informācija liecina, ka SIA “Spilva” pamatkapitāls ir 100 048 lati, uzņēmuma kapitāldaļas pilnībā pieder Zviedrijas “Procordia Food AB”, kas iekļauta “Orkla Group”.
NOZARE.LV
Komentāri