Lai paplašinātu klientiem pieejamo produktu klāstu visā Latvijā, lielveikalu tīkls “Maxima” veic investīciju projektu jaunu vitrīnu uzstādīšanai un esošo vitrīnu palielināšanai “Maxima X” veikalos, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “Maxima” pārstāvis Ivars Andiņš.
Līdz ar projekta īstenošanu “Maxima X” veikalos pieejamais produktu klāsts palielināts par teju 200 vienībām, kā arī visā Latvijā radītas 173 jaunas darbavietas. Tajos “Maxima X” veikalos, kuros ir uzstādītas jaunas vitrīnas, katrā ir radīts pa piecām jaunām darbavietām. Savukārt katrā veikalā, kur tiek paplašinātas jau esošās vitrīnas, tiek radīts pa divām jaunām darbavietām.
Investīciju projekts tika sākts šī gada pirmajā pusē, un to plānots noslēgt šī gada novembrī. Tā gaitā visā Latvijā “Maxima X” veikalu tirdzniecības zālēs iegādātas, uzstādītas un aprīkotas jaunas, plašas vitrīnas, saldējamās iekārtas un stendi. Daļā “Maxima X” veikalu, kuros vitrīnas jau bija, tās ir rekonstruētas un paplašinātas, nodrošinot visos veikalos vienotu kvalitātes standartu.
Līdz ar jauno vitrīnu ieviešanu Latvijas iedzīvotājiem “Maxima X” veikalos ir iespēja izvēlēties no daudz lielāka smalkmaizīšu, gastronomijas, grila, konditorijas, kulinārijas, kūpinātu zivju, piena produktu, siera un svaigas gaļas produktu klāsta nekā iepriekš.
Andiņš atzīmēja, ka kopumā patlaban visā Latvijā ir 115 “Maxima X” veikalu. Daļā no tiem paplašinātās vitrīnas jau tika paredzētas līdz ar veikala atvēršanu, taču pārējos veikalos ir īstenots investīciju projekts, ieviešot jaunas vai paplašinot jau esošās vitrīnas, kas tagad uzstādītas 50 veikalos. Turklāt investīcijas šajā projektā turpināsies, nākotnē aptverot vairāk veikalu.
Kā ziņots, “Maxima Latvija” pārdošanas apjomi šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgu laika posmu pērn palielinājušies par 11%, sasniedzot 215,2 miljonus latu.
“Maxima Latvija” konsolidētais apgrozījums pērn sasniedzis 413,21 miljonu latu, kas ir par 5,8% vairāk nekā 2010.gadā, kad koncerna apgrozījums bija 390,45 miljoni latu, liecina “Firmas.lv” informācija.
SIA “Maxima Latvija” peļņa 2011.gadā bija 1,87 miljoni latu – gandrīz sešas reizes mazāk nekā 2010.gadā, kad mātesuzņēmums nopelnīja 10,93 miljonus latu.
NOZARE.LV
Komentāri