Suvenīru “Siguldas svaigais gaiss” vairāk iegādājušies vietējie ceļotāji, kaut gan suvenīrs piesaistījis arī ārvalstu ceļotāju uzmanību, biznesa portālam “Nozare.lv” pastāstīja Siguldas Tūrisma informācijas centra (TIC) speciāliste Irma Grosberga.
Kā pastāstīja suvenīra ražotāja – biznesa vadības pakalpojumu uzņēmuma “Brain How” – valdes priekšsēdētājs Edmunds Bērziņš, “Siguldas svaigo gaisu” par 2,99 latiem ceļotāji kopš vasaras sākuma var iegādāties gan viesnīcās Siguldas apkārtnē, gan Siguldas TIC.
Gaiss skārdenē pats par sevi nav nekas jauns, taču uz “Siguldas svaigā gaisa” skārdenes ir “QR” kods, kuru izmantojot viedtālrunī var atvērt interneta vietni, kurā publicēts Siguldas apkārtnes tūrisma objektu saraksts. Šajā sarakstā ir ietverti arī mazāk zināmi objekti, turklāt šis saraksts arvien tiek papildināts.
Bērziņš uzsvēra, ka “Siguldas svaigā gaisa” mērķis ir netradicionālā veidā informēt par Siguldas tūrisma objektiem. Savukārt Grosberga apliecināja, ka tieši iespēja ar “QR” koda palīdzību uzzināt vairāk par tūrisma objektiem Siguldas apkārtnē Latvijas tūristus līdz šim interesējusi visvairāk.
Bērziņš pastāstīja, ka “Siguldas svaigais gaiss” ir pirmais uzņēmuma produkts, kas tiek ražots. Šī gada oktobra sākumā “Siguldas svaigā gaisa” idejas autore dizainere Dace Runča saņēma “Gada balvu dizainā” – viņa ieguva 3.vietu kategorijā '”Grafiskais dizains”.
Jaunajā produktā investēto līdzekļu summu, kā arī šā brīža pārdošanas apjomus uzņēmuma pārstāvis pagaidām neatklāja, vien norādīja, ka produkts tirgū palaists tikai vasaras sākumā un par tā pārdošanas apjomiem varēs spiest pēc gada.
SIA “Brain How” sniedz biznesa vadības pakalpojumus. Pēc “Firmas.lv” datiem, SIA “Brain How” Uzņēmumu reģistrā reģistrēts 2007.gada 8.jūnijā.
Uzņēmuma apgrozījums 2011.gadā bija 30 624 lati, bet 2010.gadā – 12 388 lati, savukārt uzņēmuma peļņa 2011.gadā bija 16 154 lati, bet 2010.gadā – 521 lats.
50% SIA “Brain How” akciju pieder Edmundam Bērziņam, bet otra puse akciju pieder Ievai Bērziņai.
NOZARE.LV
Komentāri