“Elvi” ir ceturtais atpazīstamākais veikalu tīkls Latvijā 2012.gadā, par ko liecina SIA „Aptauju centrs” veiktā omnibusa aptauja, kuras pasūtītājs ir veikalu tīkls “Elvi”.
„Salīdzinājumā ar pērno gadu, kad “Elvi” dalīja 5./6. vietu, šajā gadā esam daudz paveikuši, lai kļūtu par vienu no atpazīstamākajiem veikalu tīkliem, ierindojoties tūlīt aiz tādiem zīmoliem kā Rimi, Maxima un Supernetto,” informē SIA „Pārtikas tirdzniecības apvienība”, kas ir ELVI franšīzes turētāja, komercdirektore Laila Vārtukapteine.
“Elvi” veikalu tīklu Latvijā atpazīst 80% respondentu, turklāt jāatzīmē, ka Vidzemē un Kurzemē “Elvi” ir 3.atpazīstamākais veikalu tīkls, attiecīgi apsteidzot RIMI un Super Neto. Gandrīz piektā daļa (24%) no visiem respondentiem, pēdējo 4 nedēļu laikā ir iepirkušies ELVI, turklāt Rīgā un Rīgas reģionā tādi ir 28%. „Jāatzīmē, ka Vidzemē, pircēju skaits, kas pēdējā mēneša laikā iepirkušies ELVI, salīdzinājumā ar pērno gadu pieaudzis par 30% – visvairāk Ādažos (48%), Siguldā (32%) un Valmierā (29%),” stāsta L.Vārtukapteine.
56% no veikalu tīkla “Elvi” apmeklētājiem ir pilnībā apmierināti vai apmierināti ar veikala izvēli, savukārt 34% pauž neitrālu attieksmi. “”Elvi” tiek vērtēts kā kvalitatīvs veikals ar svaigu produkciju, labu apkalpošanu, tīrām telpām, kas piedāvā Latvijas preces,” respondentu sniegto raksturojumu komentē L.Vārtukapteine, piebilstot, ka šajā gadā “Elvi” ir daudz paveicis, lai kļūtu par pircēju iemīļotu un atpazīstamu zīmolu.
„Konsekventi ejam uz to, lai mūsu pircēji saņemtu visaugstāko servisu par iespējami labāko cenu. Cenšamies nemitīgi papildināt produkcijas sortimentu, turklāt raugoties, lai lielākā daļa “Elvi” veikalos tirgoto preču būtu ražotas Latvijā. Lielu uzmanību veltām dažādām akcijām un lojalitātes kampaņām, kā arī strādājam pie darbinieku izglītošanas un motivēšanas. Vēlamies, lai pircējam, ienākot veikalā, būtu tur patīkami atrasties, un viņš vienmēr atrastu produktus savai ikdienai un svētku galdam,” stāsta L.Vārtukapteine.
Aptauju veicis SIA „Aptauju centrs” laika posmā no 2012.gada 23. augusta – 5. septembrim, veicot tiešās intervijas respondentu dzīves vietās visā Latvijā. Mērķa grupa – iedzīvotāji, kuri piedalās pārtikas iegādē mājsaimniecībā. Respondentu skaits – 1050.
Veikalu tīkla “Elvi” prioritāte ir vietējais cilvēks, viņa ikdienas vajadzības, dzīves kvalitāte, vieta, kurā viņš dzīvo. Mūsu uzdevums ir nodrošināt pircējus ar
svaigu piedāvājumu un būt par draudzīgu, viņiem saprotamā valodā runājošu dzīves sastāvdaļu.SIA „Pārtikas tirdzniecības apvienība” ir zīmola “Elvi” turētājs un franšīzes devējs, kas nodrošina tīkla sekmīgu darbību, garantē mārketinga atbalstu, vienotu iepirkumu, IT nodrošinājumu, tirdzniecības atbalstu veikala iekārtošanas laikā un ikdienas darbā.
Komentāri