Lai atbalstītu un motivētu talantīgus skolēnus, veicinātu viņu izaugsmi, Valmieras Valsts ģimnāzijā sākts darbs pie skolēnu atbalsta fonda veidošanas, informēja Valmieras pašvaldības pārstāve Elīna Neimane.
Fonds darbību varētu sākt nākamā gada pavasarī.
“Atbalsta fonds tiek veidots ar mērķi palīdzēt sekmīgiem, talantīgiem skolēniem, motivēt viņus turpināt iesākto un veicināt jaunu zināšanu apguvi. Tā būs iespēja pateikties arī tiem skolēniem, kuri ar saviem panākumiem, sasniegumiem nes skolas vārdu tālāk ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās,” informē viens no fonda idejas autoriem, Valmieras Valsts ģimnāzijas absolvents Mārtiņš Ozoliņš.
Līdz fonda izveides idejai Ozoliņš nonāca sarunā ar skolas direktoru Jāni Zemļicki. “Pirms tam, ņemot piemēru no Rīgas Ekonomikas augstskolas, kurā mācījos un kur kopā ar kursabiedriem rudenī savācām gada maksu vienam pirmā kursa studentam, biju nolēmis visu atstāt privātas iniciatīvas līmenī, iesaistot tikai savus skolas biedrus, ar kuriem kopā absolvējām Valmieras Valsts ģimnāziju. Stipendiju mērķis ir atbalstīt talantīgos jauniešus ne tikai mācībās, bet arī līderus ārpusskolas aktivitātēs. Jomu, kurā pasniegt savu stipendiju, izvēlēsies katrs ziedotājs personīgi. Pēc fonda nodibināšanas, manuprāt, būtu iespējams izvērst atbalstu plašākā mērogā un palīdzēt ne tikai pašiem skolēniem, bet arī skolai kopumā, sniedzot finansiālu atbalstu kādam konkrētam projektam pēc skolas izvēles,” turpina Ozoliņš.
Pašlaik ideja par atbalsta fondu vēl tiek attīstīta un pilnveidota, tiek uzrunāti skolas absolventi, kuri vēlētos iesaistīties, kā arī tiek apzināts, kāda veida atbalsts skolai nepieciešams. Ģimnāzijas absolventi, kuri vēlas piedalīties fonda veidošanā, aicināti sazināties ar Mārtiņu Ozoliņu, rakstot e-pastu “martins.ozolins@ge.com” vai pa tālruni 26838216.
Pašlaik Valmieras Valsts ģimnāzijā jau darbojas Jāzepa Teodora Beldava balvu fonds, kura mērķis ir atbalstīt talantīgu, bet materiāli nenodrošinātu skolēnu centienus iegūt kvalitatīvu izglītību Valmieras Valsts ģimnāzijā.
LETA
Komentāri