Valmierā plānots ieviest standartizētu vizuālo reklāmu pie apgaismes stabiem, par kuras izmantošanu uzņēmējiem būtu jāmaksā 20 latu ikmēneša nodeva, Valmieras Uzņēmēju konsultatīvās padomes gada pēdējā sēdē informēja Valmieras Būvvaldes vadītāja un pilsētas galvenā arhitekte Jolanta Brūniņa.
Viņa skaidroja, ka šādu standartizētas vizuālo reklāmu nepieciešams ieviest tādēļ, lai uzņēmēji neizvietotu savu uzņēmumu vizuālās reklāmas stendus uz gājēju ietvēm, tādējādi ierobežojot gājēju plūsmu.
Valmieras pilsētas domes izpilddirektora vietnieks Aigars Vītols piebilda, ka vienam uzņēmumam varētu piešķirt ne vairāk kā trīs standartizētos reklāmas laukumus. “Šāda ierobežojuma mērķis ir, lai kāds tīkla uzņēmums, piemēram, “Maxima”, nepaņem reklāmas uz visas Rīgas ielas,” sacīja Vītols.
Tajos standartizētajos vizuālās reklāmas laukumos, kurus uzņēmēji neizmantos, paredzēts izvietot Valmieras pilsētas logo, piebilda Vītols.
Valmieras uzņēmējus uztrauca, kas notiks ar jau esošajām vizuālajām reklāmām, uz ko Brūniņa atbildēja, ka tas ir atkarīgs no katra individuāli noslēgtā līguma.
Uzņēmēji arī ierosināja, izstrādājot jaunos reklāmas izvietošanas noteikumus, tomēr atļaut mazajās ielās izvietot vizuālās reklāmas arī uz gājēju ietvēm, bet standartizēto vizuālo reklāmu pie apgaismes stabiem izvietot tikai pilsētas centrālajās ielās.
NOZARE.LV
Komentāri