Laiks, ko viens televīzijas skatītājs pavadījis pie televīzijas ekrāna novembrī vidēji dienā, bija piecas stundas un 32 minūtes, kas ir par 24 minūtēm vairāk nekā oktobrī, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras “TNS Latvia” apkopotā informācija.
Oktobrī vidēji dienā viens televīzijas skatītājs pie televizora pavadījis piecas stundas un astoņas minūtes. “Skatīšanās laika pieaugums par 24 minūtēm ir skaidrojams ar sezonālajām svārstībām, jo, kā jau katru gadu, arī šogad, iestājoties ziemai, cilvēki vairāk laika pavada mājās pie televizora,” skaidro “TNS Latvia” mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs.
Novembrī, tāpat kā oktobrī, skatītākais kanāls bijis LNT ar kopējo televīzijas skatīšanās laiku 15,5%, kas gan ir par 1,1% mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Otrajā vietā novembrī ierindojies kanāls TV3 ar skatīšanās laiku 13,6% , bet trešajā vietā – “Pirmais Baltijas kanāls” (PBK), ko vērojuši 10,1% Latvijas iedzīvotāju.
“Latvijas Televīzijas” 1.kanāla (LTV1) vērošanai novembrī veltīti 8% no kopējā skatīšanās laika, kanālam “RTR Planeta Baltija” – 5,1%, bet “TV5 Rīga” – 5%.
Novembrī atsevišķi tiek izdalīts arī televīzijas kanāls “NTV Mir”, kuru vērojuši 4,9% iedzīvotāju, un kanāls “Latvijas Ziņu kanāls” (LZK), kas ietver arī piecas reģionālās televīzijas un kuram veltīti 0,4% televīzijas skatīšanās laika.
Savukārt kanālam “3+” un “Latvijas Televīzijas” 7.kanālam veltīti katram pa 3,8% no kopējā skatīšanās laika. Kanālu “REN Baltija” skatījušies 2,6%, “TV6” vērojuši 2,5% Latvijas iedzīvotāju, bet “PBMK” veltīti 0,5% un kanālam “OE” – 0,2% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Novembrī, salīdzinot ar oktobri, par 1,2% pieaugusi video un DVD skatīšanās un tā veido 3% no pie televizora pavadītā laika.
Kā liecina “TNS Latvia” apkopotie dati, novembrī skatītākā pārraide bija filma “Rūdolfa mantojums” kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 18% jeb 377 400 Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par četriem gadiem. Otra skatītākā bija Jāņa Streiča uzruna pirms šīs filmas, kuru vērojuši 299 800 jeb 14,3% iedzīvotāju. Savukārt trešais skatītākais bija arī LNT ēterā pārraidītais šovs “Latvijas Zelta talanti 2010”, kuru noskatījušies 11,6% jeb 244 200 Latvijas iedzīvotāju.
NOZARE.LV
Komentāri