Komentāru sniedz SEB Unibankas filiāles vadītājs Uģis Lejietis:
– Ja nozagta vai citādi pazaudēta bankas kredītkarte, svarīgākais karti nobloķēt, lai zaglis vai kāds cits krāpnieks nevarētu to izmantot. Lielākā kļūda, ja cilvēks naudas makā kopā ar kredītkarti glabā arī pierakstītu kartes PIN kodu, tad krāpniekam līdz kartes nobloķēšanai atvērtas rokas. Bet ne vienmēr cilvēks acumirklī konstatē, ka pazudis maks ar kredītkarti vai arī tikai kredītkarte.
Uz savas bankas servisa organizāciju var piezvanīt, izmantojot 1188 pakalpojumu. Kad karte nobloķēta, ar to nav iespējams veikt nekādu darbību. Ja klients ir internetbankas lietotājs, tad , piemēram, SEB Unibankai ir izstrādāta dubultparoļu sistēma, kas aizsargā klientu pret nejaušiem, bet nepatīkamiem starpgadījumiem.
Iesaku cilvēkiem vislabāk izvēlēties SMS (mobilo) banku, kas nozīmē, ka par jebkuru darījumu klienta mobilajā tālrunī pienāks īsziņa. Piekritīsiet, ka tad vieglāk un ātrāk konstatēt arī kartes pazušanas brīdi.
Komentāri