“Kopš 2000.gada esam uzsākuši pāreju uz klientu apkalpošanas sistēmas ieviešanu reģionālajā līmenī un Rīgā. Tā veidota ar mērķi uzlabot pakalpojumu efektivitāti, ātrumu, ērtumu un padarīt klientu apkalpošanas procesu pārskatāmāku un vienkāršāku. Un tam nepieciešamas šādas gaišas un plašas telpas, kurās labi jūtas gan apmeklētāji, gan darbinieki,” teica V. Jēkabsons.
Kopš 2000.gada šī ir jau 16. mūsdienīgā klientu apkalpošanas zāle, un nu jau pusē PMLP nodaļu ieviesta augsta līmeņa standartiem atbilstoša klientu apkalpošanas sistēma.
Svinīgajā brīdī Cēsu nodaļas darbinieces sveica arī rajona policijas pārvaldes priekšnieks Jānis Kalniņš, rajona padomes priekšsēdētājs Andris Neimanis un citi viesi.
“Ar pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Cēsu rajona nodaļu sadarbojos jau aptuveni 15 gadus, kopš strādāju pašvaldībā. Esmu redzējis nodaļas izaugsmi, tāpēc jo īpaši patīkami, ka tagad visiem mūsu rajona iedzīvotājiem PMLP pakalpojumus būs iespējams saņemt šajās jaukajās un gaišajās telpās, kas iekārtotas atbilstoši mūsdienu prasībām,” teica A. Neimanis.
Cēsu rajona nodaļas vadītāja Selga Kļaviņa atzina, ka jaunajās telpās radīti teicami darba apstākļi un pasu noformēšana tagad pieejama ikvienam. Tajās iespējams iekļūt cilvēkiem ar īpašajām vajadzībām, arī māmiņas ar bērnu ratiņiem var iebraukt zālē, un nav jāuztraucas, kur atstāt ratiņus. Arī PMLP priekšnieks V. Jēkabsons uzsvēra, ka klientu zālēm jābūt ēku pirmajā stāvā, lai tās ir pieejamas ikvienam, jo pasi taču vajag katram.
Nodaļas atklāšanas brīdī klientu vidū bija Grīnfeldu ģimene, kura ie-sniedza pieteikumus
bērnu pasu noformēšanai. Mazā Samanta iebrauca ratiņos un pēc tam pastaigājās pa jauno zāli, kamēr māmiņa Dace kopā ar tēti Uģi un brāli Miku kārtoja nepieciešamos dokumentus.
V. Jēkabsons atzīmēja, ka, mainoties telpām, jāmainās arī pašiem darbiniekiem.
“Citās pilsētās nācies dzirdēt, ka dažs darbinieks ir neapmierināts ar pāreju uz plašām telpām. Cilvēki pieraduši sēdēt savā kabinetā, kur neviens netraucē, kur var nodarboties arī ar blakus lietām. Kabinetu sistēma der iestādēs, kur nepieciešamas individuālas sarunas un pārrunas, pieminam, policijā, kur cilvēki sniedz liecības. Mums ir citas prioritātes, proti, apmeklētāju kvalitatīva apkalpošana,” atzina V. Jēkabsons.
Komentāri