Sava interneta mājaslapa ir 22% jauno uzņēmumu, kas pastāv mazāk nekā vienu gadu, liecina kompānijas interneta pakalpojumu kompānijas “DEA Technologies” veiktās aptauja par interneta izmantošanas iespējām Latvijas uzņēmumos.
Uzņēmums to skaidro ar faktu, ka kvalitatīvas mājaslapas izveidošanai nepieciešams laiks un finanšu resursi un bieži vien biznesa izveidošanas sākumā ir citas problēmas.
Savukārt to uzņēmumu vidū, kas darbojas 1-10 gadus, interneta mājaslapas ir 92%. Atšķirīga situācija ir to uzņēmumu vidū, kas darbojas vairāk nekā desmit gadus. Šajā sektorā interneta lapas ir 78% kompāniju.
“Iespējams, ne visas kompānijas, kas parādījās līdz 2000.gadam, pieradušas aktīvi izmantot interneta iespējas savā uzņēmējdarbībā. Daudzas no tām līdz šim nesaprot, kādu labumu tās var gūt no klātbūtnes globālajā tīklā,” vēstot par aptaujas datiem, secina tās veicēji.
Tāpat aptaujas veicēji secinājuši, ka tikai trešā daļa uzņēmumu savu interneta mājaslapu izmanto pārdošanai un aktīvai klientu piesaistei globālajā tīklā. 36% Latvijas uzņēmumu aktīvi piesaista pircējus caur savu interneta mājaslapu, bet pārējie to izmanto kā interneta vizītkarti, kurā norāda savas kompānijas kontaktinformāciju.
“DEA Technologies” aptaujāja 320 uzņēmumus.
NOZARE.LV
Komentāri