Mazumtirgotāja pa pastu vai internetu “Anttila” īpašnieka SIA “Antti” apgrozījums pagājušajā gadā samazinājies par 24%, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informācija.
2010.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 2,097 miljoni latu, 2009.gadā – 2,76 miljoni latu.
SIA “Antti” pērn strādāja ar 74 298 latu peļņu, uzņēmuma peļņa 2009.gadā bija 74 463 lati.
Kā norāda SIA “Antti” izpilddirektore Zane Driņķe, pirktākās preču grupas no “Anttilas” katalogiem vai internetā ir dažādi apģērbi un aksesuāri, kā arī interjera priekšmeti.
“Visaktīvākie pircēji ir Rīgā un Rīgas rajonā, kas veido apmēram 30% no visiem klientiem. Pēc tam seko Kurzeme, Vidzeme, Zemgale, Latgale. Latgales reģions vienmēr ir bijis vismazāk aktīvs. Šāda tendence šo gadu laikā ir saglabājusies,” norāda Driņķe.
Vidējā pasūtījuma summa ir robežās no 30 līdz 60 latiem.
“Anttila” ir mazumtirgotājs, kas piedāvā preces ar pasta un interneta starpniecību. Pasūtītās preces nonāk pie klienta vidēji divu nedēļu laikā. Klientam ir tiesības 14 dienu laikā apmainīt preci vai atdot to atpakaļ.
“Anttila” interneta lielveikals ir daļa no “Anttila Oó” komercdarbības, kas pieder koncernam “Kesko”. “Kesko” grupas uzņēmumi darbojas astoņās valstīs – Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Krievijā un Baltkrievijā.
NOZARE.LV
Komentāri