Augusta beigās Rīgas svētku ietvaros tika prezentēts svārku zīmols Puffy. Tas ir jauns svārku koncepts, kas balstīs uz funkcionalitāti un sievišķības akcentēšanu.
Svārku zīmolu Puffy radījušas cēsnieces- māsas Elijas Krauze (35), PR konsultante un Ieva Ozola (20), LU studente. “Ir tāds teiciens – nav nepiemērotu laika apstākļu, ir nepiemērots apģērbs. Puffy svārki ir piemēroti ikvienai situācijai un gadalaikam – tie nesaburzīsies sēžot pļavā un izcels sievišķību dodoties uz balli vai romantiksu tikšanos,” tā jauno zīmolu raksturo Elija Krauze, kura stāsta, ka svārkos izmantots tills, kas kombinēts ar citiem neburzīgiem audumiem, kas ir aktuāla šī rudens modes tendence.
Puffy radīts, lai pastiprinātu sievišķību, veicinātu pašpārliecinātību un katru sievieti iedrošinātu justies unikālai un īpašai.
“Stāsts par svārkiem sākās ar manām jauniegādātajām kurpēm, kad man bija pilnīgi skaidrs kādus svārkus pie tām vēlos. Sāku meklēt internetā, kur tos iegādāties, līdz sapratu – varu tos radīt pati. Turklāt, prātā nāca sen izteikta enerģētiski spēcīga cilvēka frāze Maskavā – caur skaisto tev paredzēts citām sievietēm prieku un laimi dāvināt. Un vai tad svārki nav skaistais katras sievietes garderobē?’’ tā E. Krauze, viena no Puffy zīmola radītājām.
Pavisam drīz svārki būs nopērkami Latvijas modes veikalos, kā arī interneta veikalā www.puffy.lv , kas vēl top. Liene Lote Grizāne
Komentāri