“Druvai” zvanīja satraukts cēsnieks par piedzīvotu nepatīkamu pārsteigumu pagājušās sestdienas vakarā.
“Mans brālis vakarā devās uz autobusu pieturu, lai tālāk mērotu ceļu līdz Siguldai. Vēlēšanu dienas vakarā viņam bija jādodas uz darbu. Melturu pieturā viņš gaidīja autobusu, kuram ir jāpienāk astoņos vakarā. Autobusa vietā kursēja mikroautobuss, kas pieturai pabrauca garām. Tas bija pēdējais reiss tovakar, un brālis palika ceļa malā, stopējot automašīnas. Protams, ka vakara stundā neviens nevēlas ņemt svešus cilvēkus. Tā līdz trijiem naktī viņš nostāvēja pieturā, līdz piestāja smagā mašīna. Atvainojos, ka zvanu brāļa vietā, patlaban viņš ir slimnīcā un uzskata zem sava goda zvanīt un šo gadījumu atstāstīt. Mājās visi esam sašutuši. Vai tiešām ”CATA” pēdējā reisā nevar sūtīt lielo autobusu,” stāstīja Silarāja kungs.
Kā “Druvai” paskaidroja ”CATA” izpilddirektors Andris Malkavs, pie tā ir vainojama valsts politika.
“Kā jebkurā citā sfērā, arī mēs esam tikai darba izpildītāji. Kā mums nosaka Satiksmes ministrija, ar tādu autobusu arī braucam. Sestdienas vakarā reisā Cēsis – Rīga ir paredzēts mikroautobuss, bet piektdienās, svētdienās kursē lielais autobuss, jo ir vairāk pasažieru. Ja ir nolemts, ka kādā konkrētā reisā nav rentabli sūtīt lielo autobusu, tad to arī nedara. Latvijā neesam tik bagāti, lai katram iedzīvotājam nodrošinātu autobusā sēdvietu. Ja gadās, ka no desmit reizēm vienā netiek uzņemts pasažieris, tāpēc uzreiz nesūtīs lielāku autobusu,” skaidroja A. Malkavs un piebilda, ka šāds reiss ir tikai piektdienās, sestdienās un svētdienās, un izrādīja izbrīnu, sakot, ar ko zvanītājs uz darbu dodas citās nedēļas dienās.
Jautāts, cik sēdvietu ir mikroautobusā, A. Malkavs atbildēja, ka sešpadsmit, uzsverot, ka šoferis vairāk pasažieru nedrīkst uzņemt. Pretējā gadījumā viņam draud administratīvais sods līdz 500 latiem.
Komentāri