“Druva” saņēmusi vairāku lasītāju neizpratni par “Maxima” rīkoto cenu akciju olām, kuras ar lielu atlaidi var nopirkt, ja iegādātas preces par 15 eiro. Šī akcija atzīta par morāli nepieņemamu, zema cena piedāvāta klientiem, kas var atļauties vienā reizē veikt lielu pirkumu, tā atzina lasītāji. “Tā ir izspiešana. Ar kādām tiesībām oliņas nepārdod tiem, kam tādas naudiņas nav – veciem cilvēkiem,” ar tādām un līdzīgām frāzēm laikrakstā vērsās kādas vēstules autori.
Redakcija lūdza situāciju komentēt “Maxima” pārstāvjiem.
“Maxima Latvija” korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Laura Bagātā skaidro:
– Neatkarīgi no apkārtējiem apstākļiem “Maxima” viena no galvenajām prioritātēm ir bijušas rūpes par Latvijas iedzīvotājiem, lai nodrošinātu zemas cenas augstas kvalitātes produktiem visos mūsu veikalos Latvijā. Katru nedēļu “Maxima” veikalu tīklā piedāvājam saviem klientiem akcijas vairākiem tūkstošiem dažādu produktu, attiecīgi piedāvājot gan lielākas izvēles iespējas, gan izdevīgas cenas. Kampaņu un akciju ietvaros papildus var tikt izmantoti arī dažādi mehānismi, kā tas tika piemērots šajā konkrētajā “Maģiskais četrinieks” akcijā. Konkrētās akcijas noteikumi paredzēja iespēju katru nedēļu četras noteiktas preces iegādāties par īpaši izdevīgu cenu, ja pirkuma summa sasniedz vismaz 15 eiro ar “PALDIES” karti.
Akcijas periodā saviem klientiem piedāvājam ļoti izdevīgus piedāvājumus, nodrošinot īpaši zemas cenas, un, lai radītu vienādas iespējas visiem mūsu klientiem iegādāties tieši konkrētos akciju produktus, izstrādājam akcijas papildu noteikumus un norādām pieļaujamo iegādājamo preču skaitu vienā pirkuma reizē.
Šāda prakse nav nekas jauns un tiek īstenota gadījumos, kad piedāvājam īpaši izdevīgu cenu kādam konkrētam produktam. Dažādu akcijas mehānismu pielietošana ļauj nodrošināt stabilu produkta pieejamību veikalos un izvairīties no situācijām, kad konkrētā prece tiek ļoti ātri izpirkta, piemēram, iegādājoties to lielos daudzumos. Lai mūsu pircējiem nodrošinātu dažādus produktus pilnvērtīgu un uzturbagātu maltīšu sagatavošanai, “Maxima” īsteno dažādas iniciatīvas cenu samazināšanā, lai tās saglabātu esošajā līmenī vai samazinātu ilgtermiņā, piemēram, ik nedēļu piedāvā vairākus tūkstošus preču par samazinātām cenām.
Nemainīgi mūsu klientiem ir pieejamas SUPERCENAS preces, kas ir ikdienā iemīļoti produkti dažādās kategorijās par zemāko regulāro cenu.
Pateicamies par atsauksmēm, ko ņemsim vērā, turpmāk plānojot dažādus akciju piedāvājumus. Atvainojamies mūsu klientiem, ja ir radušies pārpratumi saistībā ar akcijas noteikumiem, un ceram, ka turpmākā iepirkšanās neradīs vilšanos!
Komentāri