”Druva” saņēma Valijas Antiņas un Ivara Harta vēstuli:
”Man ir diezgan pamatīgs izbrīns, šoks un reizē nāk arī smiekli, kā izturas pret klientu. Dzīvojam Cēsīs, Lejas ielā 11 (bijusī Dzintara iela 30a, taču līdz ar izmaiņām Zemesgrāmatas likumā adrese tika mainīta, lai gan fiziski māja ir tā pati, mums ir divas kopā sabūvētas mājas, kaimiņam ir Dzintara iela 30, mēs pēc reformām kļuvām par Lejas 11), regulāri, jau vairākus gadus, pasūtām dažādus laikrakstus, protams, ka neesam liela firma, kur ikmēneša maksājums par abonēto presi ir vairāki simti latu, taču tam šajā gadījumā nav izšķirošas nozīmes.
Gribējām janvārim pasūtīt presi Cēsu abonēšanas centrā ”Diena” (ACD), tur paskaidroja, ka esot kaut kāds rīkojums un presi pasūtīt Lejas ielas iedzīvotāji nevar, jo tā nav vairs ACD apkalpojošā teritorija (Lejas iela atrodas gandrīz pašā centrā starp centrālajām ielām – Festivāla un Dzintara), vairākkārt zvanot uz 7001111, operatori atbildēja to pašu, vienā no pēdējiem zvaniem operatoram lūdzu, lai savieno ar vadību, lai varētu izrunāt šo absurdo situāciju, taču operators atteicās to darīt un teica, ka atbilde tiks man sniegta rakstiski, kas, protams, nenotika, neviens nav ne zvanījis, ne rakstījis. Sanāk, ka kaimiņam presi nes un tajā pašā mājā, tikai juridiski citā adresē, blakus durvīs vairs presi nepiegādā?
Sevi cienošs uzņēmums ar klientiem tā nedara, jo klients ir uzņēmuma peļņa, algas, izaugsme utt., taču tie laikam jums ir svešvārdi, vismaz darbinieku zemākajā līmenī.
Attieksme kā padomju laikā, ne-kas netiek paskaidrots, uz sūdzībām sola atbildēt, taču neatbild… Sākumā jūs paši entās reizes zvanījāt, lielījāties, cik labi esat, mēģinājāt dažādi pārvilināt pie sevis, taču pēc tam klientu kā vecu lupatu izmetāt mēslainē. Nav pagājis nemaz tik ilgs laiks, un ACD pastniece izbrīnīti vaicā, kāpēc no Lejas ielas vairs neviens nepasūta presi. Atbildot, ka Lejas iela vairs nav ACD teritorijā, viņai šoks bija ne pa jokam, jo neesam jau nekādā attālā pagastā vai pilsētas nostūrī (laikam ACD būs jāuzdāvina pilsētas karte), bet gan centra iedzīvotāji. Vēlamies saņemt rakstiskus paskaidrojumus, lai tos varētu iesniegt vietējā avīzē, AS Diena vadībai un patērētāju aizsardzības birojam, kas īsti notiek un kuram būtu jāatbild par šīm kļūdām? Kāpēc operatori sola atsūtīt atbildi un tas netika izdarīts? Kā lai jums uzticas, ka tuvā nākotnē kaut kas tamlīdzīgs atkal neatkārtojas? Vai ir sagaidāma arī kāda morāla vai materiāla kompensācija par patērēto laiku un nerviem?
P.S. Ja jums klients nav vajadzīgs, tad tā arī atbildiet, nevis vazājiet aiz deguna, neesat jau monopolisti, paldies Dievam!”
Abonēšanas centra Diena klientu servisa vadītāja Gunita Graudupe atbildē raksta: “Pārbaudot Abonēšanas centra Diena preses abonēšanas un piegādes sistēmā un jūsu pretenzijas vēstulē norādīto adresi, konstatējām, ka tehnisku iemeslu dēļ jūsu adrese nav atrodama apkalpojamo ielu sarakstā.
Tagad šis pārpratums ir novērsts un ir atjaunota preses piegāde Lejas ielā. Ņemot vērā augstāk minēto, piedāvāju atrisināt šo domstarpību, kā kompensāciju piešķirot jums mūsu uzņēmuma dāvanu karti, ko saņemsiet tuvāko dienu laikā. Minēto summu varat izmantot jebkurā no mūsu klientu apkalpošanas centriem, veicot turpmākos pasūtījumus.
Abonēšanas centrs Diena, ne mazāk kā jūs, ir ieinteresēts sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošanā, tāpēc aicinām jūs turpmāk līdzīgos gadījumos nekavējoties sazināties ar mūsu darbiniekiem, lai savlaicīgi varētu noteikt problēmu cēloņus un pieņemt attiecīgus lēmumus to risināšanā.
Mūsu kompānijas vārdā es atvainojos par sagādātajām neērtībām un ceru, ka tas neietekmēs turpmāko sadarbību!”
Komentāri