Autovadītāji, braucot pa Uzvaras bulvāri, būs pamanījuši jaunu ēku, ko rotā uzraksts “Auto Kontinents”. “Druva” pārliecinājās, ka šai ēkai ir tieša saistība ar auto, jo Cēsu firma “Ogus” te atvērusi jaunu autoservisu, automazgātavu un rezerves daļu veikalu. Ar to “Ogus” sevi vēl noteiktāk piesaka šajā nišā, kurā Cēsīs vērojama itin liela konkurence. Uzņēmuma vadītājs Gints Ozoliņš atzīst, ka firmai ir pieredze autoremontā un rezerves daļu tirdzniecībā un tāpēc jāattīstās jaunā kvalitātē: “Automašīnu skaits ar katru gadu pieaug, līdz ar to vajadzīgas arī vietas, kur mašīnas sagatavot skatei, veikt lielus un mazus remontus. Tirgus ir piesātināts, ka esošie servisi ar visu nespēj tik galā, un uz remontiem nākas gaidīt rindās, tāpēc tagad Cēsīs būs vēl viens serviss, kas palīdzēs samazināt šīs rindas.”
Serviss aprīkots ar moderniem pacēlājiem un iekārtām, tai skaitā firmas “Hunter” stendu savirzes diagnosticēšanai. Šīs firmas stendi vienmēr izcēlušies ar precizitāti, tiem reklāma nav vajadzīga. Jaunajā servisā akcents tiks likts uz mašīnu sagatavošanu tehniskajām apskatēm – ritošās daļas un bremžu sistēmas diagnosticēšanu un remontu, izpūtēju maiņu. Iespējams arī nomainīt eļļas, nomainīt riepas, kas tūlīt būs ļoti aktuāli. Tiesa, ņemot vērā atsevišķo Cēsu ielu stāvokli, aktuāla kļūs arī nepieciešamība pēc ritošās daļas remonta. Servisā uz stenda varēs pārbaudīt arī amortizatoru stāvokli, un kas nav mazsvarīgi – nomazgāt automašīnu. G. Ozoliņš stāsta, ka servisā neveiks virsbūvju remontu, jo aptvert visu spektru ir grūti.
Blakus servisam atrodas auto rezerves daļu veikals. Tā vadītājs Aldis Izajs saka, ka dempinga cenas veikalā nebūšot, bet piedāvājums vienalga būšot ļoti pievilcīgs. Veikalā plašā izvēlē būs rezerves daļas līdz 2000. gadam ražotajām automašīnām, vajadzības gadījumā tās tiks sagādātas arī jaunākiem modeļiem.
“Būs iespēja iegādāties detaļas gan populāriem mašīnu modeļiem, gan dažai retāk zināmai markai. Protams, visas detaļas neatrodas veikalā uz vietas, jo autoparks ir tik plašs un dažāds, ka visu modeļu visas detaļas neviens nekur veikalos neglabā. Taču jebkurā gadījumā detaļas iespējams pasūtīt pēc kataloga. Ugunsdzēsēji neesam, bet piegādi centīsimies veikt operatīvi,” teica A.Izajs, pastāstot, ka klienti firmas autoveikalā arvien biežāk iegādājoties detaļas, lai sūtītu tās Īrijā strādājošajiem radiem un paziņām, jo tur cenas ir daudz augstākas.
Arī aptaujātie šoferi atzinīgi novērtēja vēl viena autoservisa atvēršanu pilsētā. Lai arī daudziem ir savi servisi un savi meistari, izvēles iespējas vienmēr esot apsveicamas. “Vajadzības gadījumā varēšu apbraukāt vairākus servisus un izvēlēties labāko variantu gan cenās, gan izpildes termiņu ziņā. Klientiem – jo vairāk, jo labāk,” teica Aldis Leiburgs.
“Te varēšu atstāt mašīnu, lai nomazgā, kamēr pats kājām izskriešu centru un paveikšu darāmo. Tā teikt, divi zaķi ar vienu šāvienu,” secināja Indulis Priede.
Komentāri